?معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: سرمایه گذارانی از کشورهای پاکستان، افغانستان و چین از غرفه استان در نمایشگاه توانمندی‌ های صادراتی جمهوری اسلامی ایران بازدید کردند.
جواد اشرفی با اعلام این خبر در جریان بازدید از غرفه استان در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نخستین ساعات بازگشایی پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، سرمایه گذارانی از کشورهای چین، پاکستان و افغانستان از غرفه استان بازدید کردند.
?وی افزود: این سرمایه گذاران در گام نخست ضمن آشنایی با ظرفیت های مختلف خراسان جنوبی ، تمایل خود را به سرمایه گذاری در این استان اعلام نمودند.
?معاون استاندار گفت: سرمایه گذارانی از کشور افغانستان و پاکستان تمایل داشتند در بخش زغال سنگ سرمایه گذاری کنند که مقرر شد در بازدید از غرفه استان، جهت مراودات بیشتر و همکاری‌ها شماره تماس و مشخصات آنها اخذ تا بعد از اطلاعات دقیق تر نسبت به سرمایه گذاری اقدام شود.
?اشرفی اظهار داشت: روز گذشته قبل از افتتاح نمایشگاه، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور نیز از غرفه استان خراسان جنوبی بازدید کرد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور