سید محمدرضا هاشمی، استاندار خراسان جنوبی

شهید خطیب، الگوی شجاعت، اقتدار و وارستگی بود.

سید محمدرضا هاشمی استاندار خراسان جنوبی  در جمع مردم قاین با تسلیت شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر، حجت‌الاسلام والمسلمین خطیب به پیشگاه مردم شریف استان و به‌ویژه شهرستان قائنات، اظهار داشت: مجاهدت‌های این شهید والامقام در مسیر حفظ امنیت و آرمان‌های انقلاب اسلامی، برگ زرینی در تاریخ ایثارگری‌های این مرز و بوم است.
وی با اشاره به شناخت دیرینه خود از ابعاد شخصیتی این شهید والامقام، افزود: بنده از دوران حضور ایشان در شهر مقدس قم و همچنین زمان توفیق خدمت در آستان قدس رضوی، شناخت نزدیکی از این شخصیت وارسته دارم.
به گفته وی؛ شهید خطیب، انسانی بسیار شایسته، شجاع و مقتدر بود که در تمامی جلسات و دیدارهایی که در دوران خدمت در استان خراسان جنوبی با وی داشتم، این ویژگی‌های اخلاقی و مدیریتی به‌وضوح نمایان بود.

به گزارش خبر و هنر خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی در ادامه با تجلیل از حضور حماسی مردم در مراسم‌ های مربوط به گرامیداشت شهدا، تصریح کرد: مردم قدرشناس ما پس از شهادت رهبر شهید انقلاب، در تمامی میادین و خیابان‌ها حضور یافته و احترام خود را به مقام شامخ شهدا نشان دادند.
هاشمی تأکید کرد: کمترین وظیفه ما مسئولان در قبال این وفاداری، خدمت شبانه‌روزی و تلاش صادقانه برای جبران گوشه‌ای از زحمات این مردم عزیز است تا همواره در مسیر شهدا و آرمان‌های امام شهیدان گام برداریم.
وی با قدردانی از تشکیل ستاد مردمی گرامیداشت یاد و خاطره این شهید عزیز در شهرستان قاینات، از تدبیر و تلاش‌های فرماندار، شهردار، امام جمعه و نماینده شهرستان که با هماهنگی شایسته، زمینه برگزاری جلسات و ستاد گرامیداشت شهید خطیب را فراهم آوردند، تشکر کرد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور

لینک کوتاه خبر:

https://khabarvahonar.ir/news/?p=111768

  • پربازدیدترین ها
  • داغ ترین ها

پربحث ترین ها

پیشنهادی: