نهمین جلسه شورای اطلاع رسانی خراسان جنوبی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد.

بجناب آقای دکتر ناصر خوش خبر معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در این جلسه با بیان این که حساسیت اقدامات شورای اطلاع رسانی در یک ماه باقی مانده به انتخابات بیشتر شده است، ادامه داد‌ : در این ایام با جدیت، تقویت مشارکت مردمی در انتخابات، پاسخگویی به ابهامات و مطالبات، ایجاد نشاط انتخاباتی در بین مردم، مدیریت تریبون ها و فضای مجازی را دنبال خواهیم کرد.
وی با اشاره به این‌که فضای کنونی جامعه با وجود فشار حداکثری معاندان نظام و تلاش ها برای ایجاد انشقاق و دو دستگی بین مردم، متفاوت با شرایط حاکم بر انتخابات سال های گذشته است،خاطرنشان کرد: باید در راستای حفاظت و حراست از فضای سالم انتخاباتی با جدیت از همه ظرفیت ها ی قانونی ممکن استفاده کنیم.
رئیس شورای اطلاع رسانی استان، بر ضرورت احصاء پیشران های افزایش ضریب مشارکت مردم خراسان جنوبی در انتخابات پیش رو توسط دستگاه های ذیربط و اجرایی کردن آنها در زمان باقیمانده انتخابات تاکید نمود.
معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی با اشاره به اهمیت اعتماد در جامعه، از ضرورت برجسته سازی خدمات دولت و نظام جمهوری اسلامی، انسجام اجتماعی ایجاد شده پس از مراسم تشییع شهید سپهبد سردار سلیمانی در کشور به عنوان عامل مایوس کننده دشمنان سخن گفت و از مشارکت و حضور معنادار مردم قدردانی نمود.

وی با بیان این که انتخابات بالاترین مظهر مشارکت سیاسی مردم است، خاطرنشان کرد: پاسخگویی به مطالبات قانونی مردم و اقناع سازی افکار عمومی از مولفه های مهم تاثیر گزار بر مشارکت حداکثری است که تاکنون در این راستا اقدامات نسبتا خوبی انجام شده و تلاش داریم که این روند تقویت شود.

در ادامه جلسه، سایر اعضای شورای اطلاع رسانی نیز به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در راستای افزایش مشارکت مردم استان در انتخابات پرداختند. رمضانی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نیز محورهای پیشنهادی خود برای تبیین پیوست رسانه ای پروژه های مرتبط با حوزه این اداره کل را بیان کرد.