رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در حوزه ایثار و شهادت موجب شکست اهداف مختلف دشمنان انقلاب‌ اسلامی است

?رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه هدف انقلاب اسلامی ایران ظهور امام زمان و برپایی دولت جهانی ایشان است تا کل دنیا را به عدالت برسانند، گفت: اغتشاشات اخیر مسئولان را از زمینه سازی تحقق دولت جهانی امام زمان غافل نسازد.
حجت الاسلام و المسلمین مهدی طائب در یادواره شهدای منطقه باقران بیرجند با اشاره به آیه ۱۶۹سوره مبارکه آل عمران، گفت: خداوند در این آیه به پیامبر فرمود که هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.
?رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه مجلس شهدا همواره زنده و تازه است، چراکه شهدا زنده اند و نزد خداوند روزی می خورند، گفت: شهادت یک حادثه نیست؛ بلکه شهدا خودشان این راه را انتخاب کردند و از خداوند خواستند تا به این مقام آنها را نائل کند.
?حجت الاسلام طائب با اشاره به اینکه خداوند فرموده که شهدا زنده هستند و این زنده بودن به روح است، گفت: زنده آن است که اثر می‌دهد و اثر می‌گیرد، انسان در این عالم با جسمش است که اثر می‌دهد و اثر می گیرد اما شهدا اثر گرفتن و اثر دادن آنان با مرگ از بین نمی رود چرا که به مقام عند ربهم رسیده اند.
وی گفت: تنها کسی که بعد از دنیا پرونده عمل او باز است شهید است به همین دلیل ائمه معصومین علیهم السلام دنبال مقام شهادت بودند.
?رئیس قرارگاه عمار با بیان اینکه دشمن گمان می کند با ترور و شهید کردن افرادی همچون شهید سلیمانی، آنها را از ما گرفته است، درحالی که شهدا هستند و اثرگذاری آنها بعد از شهادت چندین برابر می شود، اظهارداشت: تهاجم فرهنگی سنگینی که دشمن علیه کشور دارد به برکت حضور و خون شهدا کم اثر می شود.
?حجت الاسلام طائب گفت: دشمن همه هدف او زدن رهبری است، اما چرا تاکنون موفق نشدند، چون شهدا زنده اند و از این نظام و رهبری محافظت می کنند.
?رئیس قرارگاه عمار با اشاره به اینکه شهدا برای انقلاب شهید شدند، گفت: این انقلاب وقتی شروع شد خواص هم ابعاد آن را نمی فهمیدند اما دشمن فهمیده بود ابعاد انقلاب را و برای همین با انقلاب مخالفت کرد.
?وی با بیان اینکه قائله‌هایی که امروز در کشور وجود دارد اگر کسی قضایای دهه ۶۰را درک کرده باشد می فهمند که اینها هیچی نیست، گفت: سال ۶۸ انقلاب به یک مو بند بود، امام در آن شرایط که همه می گفتند انقلاب رفت، فرمودند که نکند این حرکات دشمن مسئولان را از هدف بالاتر که فراهم کردن زمینه سازی برای تحقق دولت جهانی امام زمان عج است، غافل سازد.
?وی با بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی ایران این است که امام زمان ظهور کنند و کل دنیا را به عدالت برسانند، افزود: معادله قدرت بین دشمن و امام زمان (عج) باید عوض شود؛ امام زمان(عج) به این دلیل که معادله قدرت به سمت دشمن صددرصد شده بود غایب شدند.
?مسئول قرارگاه عمار با اشاره به اینکه سخت ترین شروع امامت از نظر شرایط و دشمنی دشمن و فشارها برای امام زمان (عج) بود، گفت: همه ائمه امامت شان در ظهور شروع شد، اما امام زمان در غیبت شروع شد، چون که دشمن منتظر بود که به محض ظهور حضرت ایشان را شهید کند.
?حجت الاسلام طائب با بیان اینکه هر رهبری از حضرت آدم تا امام عسکری که خدا فرستاده بالاخره یه جایی مجبور به توقف شده است، اظهارداشت: امام زمان وقتی ظهور کند هیچ کس هیچ مطلبی را نمی تواند به او تحمیل کند.
?وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران آمده که زمینه برای ظهور امام زمان ایجاد کند و راه آن هم ایجاد قدرت در سه محور نظامی، امنیتی و اقتصادی است، افزود: امروز در بحث نظامی هیچ کشوری نمی تواند به ایران تحمیل کند، در حوزه امنیتی نیز قوی هستیم، اما در حوزه اقتصادی بدلیل برخی بی دقتی ها در گذشته نان مان را از دشمن می گرفتیم اما دولت سیزدهم دولت به سمتی رفته که غذایمان را خودمان تامین کنیم.
?وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در تولید گندم امسال ۶۸ درصد نسبت به سال قبل افزایش دارد، گفت: ریشه فتنه ها آنجایی است که آمریکا دید در اقتصاد در حال خودکفایی و رو به شد هستیم.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور