آقای استاندار، این روزها حال ورزش استان خوش نیست و این ناخوشی در حاشیه‌های ورزش برای جوانان هم نوشته شده است. این روزها، هر کس که بر این اسب افسار گسیخته سوار باشد از صدماتش در امان نخواهد بود. چه بخواهد مدیری بومی یا غیر آن باشد، یا این که که متخصص و یا شاخصی در این علم و یا مدیری جهادی از جنس ورزش! گویی دست‌های در سایه‌ی ورزش استان، در کنار تخریب دو چندان عوامل استانی و مدیران خوش‌فکر و خوش اتیه استان هستند که با چند و چون خود در سطح وزارتخانه هم اعتبار ورزش استان را به حداقل رسانده‌اند، تا جایی که هر کس از هر جایی کسی را برای مدیریت ورزش این استان پیشنهاد می‌دهد.

در این میان، حوزه‌ی جوانان به شدت پاسوز  این جار و جنجال‌های ورزش گردیده است. اقای استاندار، این اسب افسار گسیخته، اعتباری می‌خواهد تا این لجام‌گسیختگی پایان یابد.

به‌رغم افزوده شدن ورزشگاه پانزده هزار نفری به ورزش استان  ماجراهایش ، تکلیف  بودجه‌ای  که برای ان هنوز مشخص نیست ، مشکلات مجموعه ورزش استان  ، دوچندان شده است. به طوری که مشکلاتی برای مدیران ورزش استان ایجاد شده که مانع فعالیت‌های معمول و در سایه آرامش آنهاست. گویی جنگ بر سر کشوری است در این استان فقر زده. گویی حاشیه‌سازان نمی‌دانند که پروژه‌های وامانده‌ی ورزش استان، همت می‌خواهد و فکر باز نه لابی  انها در وزارت خانه و خبر رساندن ها افراد ربط و بی ربط در راه منافع  خود یا گروهی .

این روزها، همه در فکر تصاحب صندلی مدیر کلی این مجموعه هستند صندلی که مدیر کل فرهخیته استان که از سرمایه های استانی محسوب می شوند ان را به ثمن بخت با استعفا بجا داده تا بفهماند به همه که این جا مشکلات فروانی دارد  و افرادی از هیچ لابی و لابی‌گری و مفسده‌ای کوتاهی نکرده‌اند. گویی مروت ورزشکارانه از مجموعه‌ی ورزش استان، رخت بربسته و جایش را به حب دنیا و ریاست و امثال آن داده است.

اقای استاندار، برای رفع بی‌تقوایی و بی‌اصولی حاکم فکری بکنید. در این مجموعه، خانه از پایه  ی ویران است. گویی زلزله پشت زلزله تکرار شده و آوار بر بالای آوار در این ویرانه‌ی خوش آب و رنگ تلنبار گشته است و اگر کسی در پی آواربرداری آن بوده، برایش برنامه‌ها چیده شده تا مهره‌ی خود را بر تسلسل نبرد بر سر قدرت پوشالی این مجموعه سوار کنند.

آقای استاندار، با قدرتی که در روحیه و عملکرد شما مستتر است، مرد میدان این کارزار باشید برای پایان دادن به این حواشی.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله