?مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی گفت: ظرف دو هفته آینده تیمی از شرکت های سرمایه گذاری تأمین اجتماعی برای بررسی ظرفیت های سرمایه گذاری خراسان جنوبی راهی استان می شوند تا ظرفیت های سرمایه گذاری موجود را بررسی و در فرصت مناسب بعد از جمع بندی، این سرمایه گذاری انجام خواهد شد.
ابراهیم بازیان با بیان این مطلب در شورای اداری خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی در هفده رشته در کشور فعالیت دارد و مصمم است که در فعالیت های موجود در مزیت های سرمایه گذاری فعالیت کند.
?به گفته وی؛ خراسان جنوبی از استان هایی است که در حوزه معدن شرایط بکری دارد ودر سفر قبلی در حضور رئیس جمهور هم گفتیم که شستا تمام قد آمادگی دارد در حوزه معادن در خراسان جنوبی سرمایه گذاری کند.
?وی با بیان اینکه معدن یکی از هدف های سرمایه گذاری ماست، گفت: سه مجموعه فعال در قالب شرکت معدنی زغال سنگ طبس نزدیک ۵ هزار میلیارد تومان در آینده برای تکمیل زنجیره تولید فولاد سرمایه گذاری می کنند که این رقم در هیچ استانی در یکسال قبل وجود نداشته است.
?مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی گفت: امروز آرزوی چندین ساله مردم قاین در بحث افتتاح کارخانه أجر نسوز با هزار میلیارد تومان با ظرفیت ۲۰ هزارتن آجر نسوز برآورده شد.
?بازیان با اشاره به اینکه این طرح بیش از ۴۲ درصد حاشیه سود خواهد داشت، گفت: برای شهرستان طرح استیل کرد را تأکید کرده و در حال بررسی هستیم و بعد از بررسی مشارکت خود را اعلام خواهیم کرد.
?وی با بیان اینکه همه این طرح ها اشتغال را افزایش می دهد، افزود: ان شاء الله ظرف دو هفته آینده تیمی از شرکت های سرمایه گذاری تأمین اجتماعی برای بررسی ظرفیت های سرمایه ای خراسان جنوبی راهی استان می شوند تا ظرفیت های سرمایه گذاری منطقه را بررسی نمایند و در فرصت مناسب، بعد از جمع بندی، این سرمایه گذاری انجام خواهد شد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور