از فعالان برتر فضای مجازی در خراسان جنوبی تجلیل شد.

تجلیل از فعالان برتر فضای مجازی در خراسان جنوبی

، مسئول سازمان فضای مجازی بسیج خراسان جنوبی در همایش مجاهدان سایبری گفت: شبکه سازی فعالان فضای مجازی بسیج از سه سال پیش در استان شروع شده که در طول این سه سال، فعالان بسیجی در فضای مجازی در لایه‌های تولید محتوا، سواد رسانه، پاییش و تحلیل بررسی اطلاعات، موضوعات فنی و زیرساختی سازماندهی و آموزش لازم و متناسب در حوزه‌ها به آنها داده شده است.

سجاد رضایی یکی از موضوعات سازمان فضای مجازی سپاه استان را بحث‌های فناوری و استارت‌آپ ذکر کرد و گفت: اقتصاد دیجیتال یکی از راه‌های پیشرفت و برون رفت استان خراسان جنوبی از مشکلات است که باید با استفاده از نیرو‌های انسانی توانمند استان به این سمت حرکت کنیم و جزو استان‌های برتر در حوزه هوش مصنوعی قرار بگیریم.

نماینده مردم بیرجند، درمیان، خوسف در مجلس شورای اسلامی در این همایش با بیان اینکه باید در فضای سایبری کار تشکیلاتی انجام شود گفت: اگر بسیج مانند دوران دفاع مقدس به صحنه نیاید و فضای مجازی را مدیریت نکند،فساد جامعه را فرا می گیرد.

حسین خسروی افزود: باید به کشف استعداد هادر زمینه فضای مجازی و سازماندهی آنها در یک محوریت و ایده‌ها و نظر‌های مشترک پرداخته شود.

وی همچنین گفت:با مدیریت دقیق و تخصصی و دید وسیع از استعداد‌ها در زمینه فضای مجازی آن‌ها را حمایت کنید.

نماینده مردم بیرجند، درمیان، خوسف در مجلس شورای اسلامی همچنین نشر حداکثری معارف اسلامی، استفاده از هنر‌ها و جذابیت‌ها و پاسخ گویی علمی و به موقع به شبهات و برجسته کردن نقاط قوت نظام را در فضای مجازی ضروری دانست و گفت: باید فعالان این عرصه به آن توجه کنند.

در این همایش از ۳۰نفر از فعالان برتر فضای مجازی در حوزه‌های تولید محتوا، سواد رسانه ای، شبکه سازی، پایش و تحلیل اطلاعات و همچنین از مدیران فضای مجازی حوزه‌های مقاومت بسیج تقدیر شد.

همچنین در این همایش از مدیرکل صداوسیمای خراسان جنوبی و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان جنوبی به جهت حضور فعالانه در حوزه مسئولیت خود به عنوان مدیران فعال در فضای مجازی تقدیر شد.