نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس گفت: مقام معظم رهبری در برنامه هفتم توسعه مسئله‌محوری را مورد تاکید و به صورت مشخص مسئله معادن را مطرح کردند که در خراسان جنوبی ظرفیت‌های خوبی در زمینه معادن است اما در تأمین زیرساخت ضعف‌هایی داریم که باید به آن توجه شود.

، حسین خسروی‌اسفزار  در شورای اداری استان اظهار داشت: به تعبیر امام راحل(ره) همه عواملی که انقلاب را پیروز کرد، از این پس هم انقلاب را نگه خواهد داشت.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: آموزه‌های دینی، وحدت و همدلی مردم و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری عامل پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با تأکید براینکه باید قدر این دو نعمت بزرگ رهبری و انقلاب ما را بدانیم، اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار خوبی در سطح کشور و خراسان جنوبی داشتیم که باید به تبیین آن بپردازیم.

خسروی از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خواست با توجه به ظرفیت‌های غنی خراسان جنوبی در زمینه سرمایه‌گذاری در استان بیش از گذشته برای سرمایه‌گذاری در استان ورود پیدا کند.

وی با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس گفت: مقام معظم رهبری در برنامه هفتم توسعه مسئله‌محوری را مورد تاکید و به صورت مشخص مسئله معادن را مطرح کردند که ما در خراسان جنوبی ظرفیت‌های خوبی در زمینه معادن داریم اما در زمینه زیرساخت ضعف‌هایی داریم که باید به تأمین آن توجه شود.

خسروی تصریح کرد: باید مدیریت مسئولان کشوری در استان‌‌ها به گونه‌ای باشد تا پای درد و دل مردم و متولیان مختلف بنشینند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور