#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: روحیه انتقادپذیری ما مسوولان باید به‌گونه‌ای باشد که مردم و همکاران برای مطرح کردن انتقاد، دغدغه‌ای نداشته باشند.

، سید محمدرضا طالبی روز سه‌شنبه در مراسم تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اظهار داشت: در اتاق مسوولان باید هر لحظه به روی مردم و همکاران مجموعه باز باشد و با انتقادها برخورد منطقی داشته باشیم.

وی متذکر شد: وقتی مسوولیتی را می پذیریم باید نهایت تلاش، صرف وقت و دلسوزی خود برای انجام امور مربوطه را داشته باشیم، چرا که آموزه‌های دینی ما نیز همین موضوع را تایید می‌کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: گاهی ممکن است به نقطه مطلوب هدف‌گذاری خودمان نرسیم اما به جهت راضی بودن پیش وجدان‌مان، باید برای رسیدن به هدفی که ترسیم کرده‌ایم، نهایت تلاش خود را انجام دهیم.

وی در ادامه به بیان حساسیت و ویژگی‌های کار در دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری پرداخت و افزود: وقتی کارها با روحیه تعامل و هماهنگی انجام می‌شود هم خطا و اشتباه در آن کمتر است، هم نتیجه کارها بهتر و مطلوب‌تر خواهد بود.

در این مراسم از خدمات “محمد محمدی” در زمان تصدی مدیرکلی دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تقدیر و “موسی سلیمی” به عنوان سرپرست این اداره معرفی شد.

محمدی روز گذشته با حکم استاندار خراسان جنوبی به سمت مدیرکل دفتر استاندار منصوب شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز در نشست تکریم سرپرست و معارفه مدیرکل حراست استانداری هم گفت: امنیت پایدار، مهمترین مؤلفه در پیشرفت و توسعه هر کشور است و در کشورهای مختلف، مقوله امنیت اولین و مهمترین موضوعی است که مورد توجه ویژه قرار دارد.

طالبی افزود: همین اهمیت و جایگاه است که سبب شده عمده اعتبارات کشورها در راستای تامین امنیت پایدار هزینه شود.

وی گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل کوتاه شدن دست استکبار جهانی از معادن و منابع غنی کشورمان، دشمن به دنبال ضربه زدن به این نظام الهی است لذا از هر فرصت و موقعیتی در راستای تحقق این هدف استفاده می‌کند.

معاون استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: دشمنان برای ضربه زدن به نظام، در دهه اول انقلاب جنگ سخت را بر ما تحمیل کردند و پس از آن ترورها را در دستور کار خود قرار دادند و بهترین شخصیت‌ها را از ما گرفتند در ادامه هم به کودتا متوسل شدند.

وی گفت: دهه دوم انقلاب، دشمن جنگ فرهنگی را پایه‌ریزی و اعمال کرد که در آن مقطع، مقام معظم رهبری بارها فرمودند مواظب تهاجم و شبیخون فرهنگی باشید و در دهه سوم، جنگ‌های هوشمند علیه نظام پایه‌ریزی شد که ترور و به شهادت رساندن دانشمندان هسته‌ای و دیگر شخصیت‌های کشور در دستور کار دشمن قرار گرفت و خوشبختانه به نتیجه نرسید.

طالبی تصریح کرد: در حال حاضر و در دهه چهارم عمر پر برکت انقلاب اسلامی نیز جنگ تمام عیار ترکیبی و هیبریدی بر ما تحمیل شده است.

وی به ابعاد جنگ ترکیبی اشاره کرد و گفت: جنگ هیبریدی ۱۲ مؤلفه دارد و شامل تحریم، جنگ‌های اقتصادی، فرهنگی، سایبری، الکترونیک و سایر حوزه‌هاست و در فضایی که استکبار جهانی با کینه و عداوت فراوان به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی است باید همچون همیشه با هوشیاری کامل اقدام کنیم.

در این نشست ضمن تشکر از خدمات “علی معزی‌فر” در زمان پذیرش سرپرستی اداره کل حراست استانداری خراسان جنوبی، حکم “مهدی قائمی امیری” به عنوان مدیرکل حراست استانداری اعطا شد.

“مهدی قائمی امیری” با حکم استاندار خراسان جنوبی به عنوان مدیرکل حراست و “علی معزی‌فر” به عنوان معاون مدیرکل حراست استانداری منصوب شدند.