بعد از مدت‌ها در خراسان جنوبی، حامیان دولت به منظور همفکری و هم‌اندیشی گرد هم امدند که به عطر رمضان  و معنویت نیز اغشته بود. فضایی صمیمی که بارقه‌های امید در آن لمس می‌شد. فضایی که در آن درد دل حامیان مظلوم‌ترین دولت تاریخ ایران، بیان شد. اما بالاتر از امید به دست آمده، عقلانیت اصلاح‌طلبانه حاکم بر گفتار و کردار مدعوین بود، عقلانیت و مطالبه‌گری که در ذات اصلاحات و اصلاح‌گری است.

هر کس از نگاه خود، توانمندی‌ها و مشکلات را در فضایی تعاملی بیان کرد و با وجود تخریب‌هایی که این روزها برای کلان دولت رقم زده‌اند، در بیان خودش به صراحت از حمایت دولت و دولت‌مردان و حمایت از ارمان و اندیشه اصلاح‌گری تاکید کرد. در این میان، دکتر مروج‌الشریعه، نماینده عالی دولت، در فضایی کاملا منطقی و معقول با معاونین حوزه خود، حرف‌های حامیان دولت و مسئولین ستاد دکتر روحانی را به گوش جان شنیدند و حامیان نیز با صداقت در گفتار و کردار، خواسته‌های برحق خود را بازگو کردند و به معنای واقعی تصویر اطلاح‌طلبی خود را در فضایی  ارام و به دور از التهاب به نمایش گذاشتند.

و در پایان این جلسه استاندار خراسان جنوبی نیز با سعه‌ی صدر و با گفتار بر پایه عمل به منشور دکتر روحانی، فضای تعاملی به وجود امده بین حامیان دولت و مسئولین اجرایی را توسعه بیشتر بخشید. به طوری که در برخورد مسئولین ستادی و اجرایی و شفافیت گفتار معقولانه حاکم، مهندس دیمه‌ور، ریاست ستاد استانی دکتر روحانی، بر اصلاح‌طلب بودن خود بالید. درود بر شرف و غیرت حامیان دولت که با وجود جو تفرقه‌ساز فعلی، هیچ‌گاه بر طبل تفرقه نکوبیدند و درود بر استانداری که در کنار حامیان دولت، از ارمان‌های دولت حمایت کرده و خواهد کرد

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله