مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی با بیان اینکخپه در حال حاضر ۳۶ پروژه در دست احداث در سطح استان داریم، گفت: از استانداری درخواست داریم که پیگیری‌های لازم را برای ورود دو دستگاه شتاب دهنده به استان انجام دهد.

 سید محمود حسینی، عصر امروز ۲ مرداد، در کمیته بیماران خاص استان اظهار کرد: مهم‌ترین اقدام مجمع خیرین سلامت احداث بیمارستان ایران مهر برای بیماران سرطانی بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۶ پروژه در دست احداث در سطح استان داریم، افزود: متاسفانه آمار سرطان در استان رو به افزایش است و سن بیماران نیز رو به کاهش است.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی با بیان اینکه در منطقه تنها یک دستگاه شتاب دهنده موجود داریم، تصریح کرد: باتوجه به این که بیماران سرطانی پنج روز در هفته باید اشعه ببینند، این یک دستگاه برای نیاز بیماران کافی نیست.

حسینی ادامه داد: از استانداری درخواست داریم که پیگیری‌های لازم را برای ورود دو دستگاه شتاب دهنده به استان انجام دهد.

محمد اکبری، قائم مقام کمیته امداد امام(ره) خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: در استان سه هزار بیمار صعب العلاج تحت پوشش این نهاد داریم که بخشی از آن‌ها در حوزه بیماران خاص هستند.

وی افزود: عملیات اجرایی ساخت پنج هزار واحد مسکونی در استان آغاز شده است که در ابتدا خانواده‌های بالای سه نفر و افراد دارای شرایط خاص در اولویت هستند.

قائم مقام کمیته امداد امام(ره) خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۳۱ بیمار خاص از خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) برخوردار هستند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله