مدیر شعب بانک سپه خراسان جنوبی گفت: بانک سپه به عنوان نخستین بانک ایرانی در دوران پرتلاطم تاریخ ایران همچون ظهور بانکهای خارجی، جنگ تحمیلی، محدودیت امکانات الکترونیکی و مخابراتی، تحریم های ظالمانه و اکنون در دوران طلایی رفع تحریم همواره پشتیبان ملت پرافتخار ایران و بالاخص کارکنان شریف نیروهای مسلح بوده است.

اسد بهلگردی ضمن تبریک دهه مبارک فجر و روز نیروی هوایی؛ به اهمیت پاسداری از میهن اسلامی و ارزشهای انقلاب و نقش ارزشمند حافظان نظم و امنیت فردی، اجتماعی، اخلاقی و روانی در جامعه اشاره نمود.

بهلگردی خاطرنشان کرد: کلیه شعب بانک سپه استان خراسان جنوبی آمادگی کامل را در ارائه مطلوب کلیه خدمات بانکی به بازنشستگان محترم نیروهای مسلح که اقدام به برگشت حقوق خود به این بانک نموده اند، دارند.

وی با اشاره به تقدیر استاندار محترم خراسان جنوبی از بانک سپه درخصوص صیانت از حقوق شهروندی اظهار داشت: کارکنان بانک سپه با تکیه بر روحیه مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع در کنار تعهد و تخصص در شعب و ستاد در حال خدمتگزاری به شهروندان هستند.

* رونق اقتصاد و اشتغال زایی در استان هدف غایی ماست

مدیر شعب بانک سپه منطقه خراسان جنوبی گفت: بر اساس آخرین آمار کمیسیون هماهنگی بانکهای استان، منابع کل ۱۵ بانک از اعضاء این کمیسیون در حال حاضر بالغ بر ۶۲ هزار میلیارد ریال می باشد که طی ده ماهه اول ۹۶ نسبت به ابتدای سال بیش از ۱۹ درصد رشد داشته است. این در حالی است که بانک سپه خراسان جنوبی در این بازه زمانی رشد ۲۴ درصدی را در منابع کسب کرده است.

* پرداخت ۱۶ درصد از کل تسهیلات بخش صنعت و معدن استان توسط بانک سپه

مدیر شعب بانک سپه به نقش آفرینی این بانک در رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال و توجه ویژه به طرحهای تولیدی و صنعتی استان اشاره نموده و افزود: بانک سپه استان خراسان جنوبی طی ده ماهه سال جاری، ۵۰ درصد از کل تسهیلات اعطایی خود را در بخش های مولد صنعت و معدن و کشاورزی پرداخت کرده که نشان از توجه جدی به وظیفه شبکه بانکی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی دارد.

وی اظهار داشت: طبق آمار پایان دی ماه، تسهیلات پرداختی کل بانکهای استان در بخش صنعت و معدن حدود ۶ هزار میلیارد ریال بوده که یک هزار میلیارد از آن توسط بانک سپه به هم استانی ها پرداخت شده است.

بهلگردی در راستای خدمات ارزنده بانک سپه در جهت تأمین سرمایه طرحها و پروژه های استان ادامه داد: علاوه بر بخش صنعت و معدن و کشاورزی، ۲۵ درصد از تسهیلات پرداختی بانک سپه استان در سال جاری مربوط به بخش مسکن و ساختمان، ۱۵ درصد بخش خدمات، ۱۰ درصد بخش بازرگانی بوده است.

 

* همکاری با ۱۵۰۰  بدهکار بانکی در طرح بخشودگی

مدیر شعب بانک سپه خراسان جنوبی یادآور شد: تاکنون ۱۵۰۰ پرونده با صرف بیش از ۳۷ میلیارد ریال از بودجه تخصیص یافته در اجرای تبصره ۳۵ قانون اصلاح بودجه سال ۹۵ کل کشور برای بخشودگی سود و وجه التزام تسهیلات پرداختی معوق تعیین تکلیف شده است.

* رفع نیاز کارمندان و کارگران استان با اعطای تسهیلات خرد

بهلگردی با تاکید بر تلاش مجموعه بانک سپه برای کمک به رفع مشکلات آحاد مردم، تصریح کرد: بانک سپه در استان خراسان جنوبی حدود ۲۰۰۰ فقره تسهیلات در قالب کارت اعتباری به مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال به اقشار مختلف مردم نظیر کارمندان و کارگران پرداخت کرده است.

* حمایت مالی از پروژه های اقتصادی با هدف رونق تولید

مدیر شعب منطقه خراسان جنوبی ضمن تاکید بر همراهی بانک سپه با سیاست های اقتصادی دولت، اظهار داشت: بانک سپه طی سال ۹۵ مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال و طی سال ۹۶ حدود ۷۰ میلیارد از منابع خود را در قالب تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولیدی استان خراسان جنوبی اختصاص داده است و درحال حاضر نیز اعطای ۱۴۰میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در دست اقدام است.

وی با اشاره به تأمین سرمایه ثابت، سرمایه در گردش و اعتبار در حساب جاری برای طرح ها و پروژه های سطح استان خاطرنشان کرد: بانک سپه با حمایت مالی از بخش های مختلف اقتصادی در زمینه های آرد و نان، دام و طیور، واحدهای فرآوری پسته، عناب و زرشک، صنعت فولاد، ظروف یکبارمصرف، خوراک دام، کشتارگاه مرغ، کاشی و سرامیک، صنعت نساجی، صنعت چاپ، تجهیز نمایندگی های فروش خودرو، تالار و مجتمع های پذیرایی؛ به اشتغال زایی، رونق اقتصادی و رفع موانع تولید در استان کمک شایانی کرده است.

* استقبال از طرح کارگزاری بانک مرکزی درخصوص حسابهای دولتی سازمان ها و شرکت های دولتی

بهلگردی مدیر شعب بانک سپه با عنایت به الزامات قانونی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر انسداد کلیه حسابهای دولتی؛ و انتقال آنها به بانک مرکزی اظهار داشت: به استناد توافقات قانونی بانک سپه در جایگاه یک بانک دولتی کلیه خدمات بانکی را به عنوان بانک کارگزار بانک مرکزی به دارندگان حسابهای دولتی ارائه می نماید.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۷ شعبه در سطح استان جهت اجرای طرح یادشده معرفی شده اند افزود: بانک سپه از تمامی ادارات، سازمانها، شرکتهای دولتی و کلیه دارندگان حسابهای دولتی در جهت توسعه مراودات و انجام امور کارگزاری حسابهای دولتی؛ در راستای پیشبرد اهداف عالیه آن مجموعه، دعوت به همکاری می نماید.

* کسب رتبه نخست در شبکه بانکی از لحاظ حجم فعالیت های ارزی

اسد بهلگردی بر اساس عملکرد بانک سپه در دوره پسابرجام عنوان کرد: بانک سپه از ابتدای سال ۹۵ تا پایان آذرماه ۹۶ از لحاظ حجم فعالیت های ارزی با دارا بودن سهم ۱۴ درصدی رتبه نخست را در بین تمامی بانکهای کشور به خود اختصاص داده است. وی افزود: ایجاد روابط کارگزاری با ۱۱۶ بانک خارجی بیانگر اقدامات عملکردی قابل توجه بانک سپه در حوزه فعالیت های ارزی است.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله