#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون خیران سلامت ۲۰ میلیارد ریال برای کنترل و پیشگیری از کرونا و تامین بسته غذایی برای اقشار آسیب‌پذیر کمک کردند.

سیدمحمود حسینی افزود: مبالغ یاد شده در حوزه کرونا نظیر تهیه مواد ضدعفونی کننده، لباس‌ها و تجهیزات محافظ بیمارستانی، دستگاه‌ اکسیژن ساز، مانیتورینگ، ساکشن، فشارسنج، ترمومتر دیجیتال، انواع ماسک و تهیه بسته‌های غذایی، دستگاه ضدعفونی و سم‌پاش و ایجاد کارگاه‌های دوخت لباس بیمارستانی هزینه شده است.

وی همچنین با اشاره به پروژه‌های مجمع که با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خیرین در داخل و خارج از استان در حال احداث است، اضافه کرد: ۳۱ پروژه خیرساز با زیربنای ۲۰ هزار مترمربع در حوزه سلامت استان در دست احداث است که از این تعداد ۱۴ طرح با مشارکت بنیاد برکت در دست اجراست.

حسینی افزود: پروژه‌های مجمع در قالب مرکز بهورزی، مراکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری، خانه بهداشت، پایگاه‌های سلامت و اورژانس‌های جاده‌ای، شهری و روستایی است.

وی گفت: در حال حاضر تعدادی از طرح‌های در دست اجرا آماده افتتاح است و همچنین تعدادی از پروژه‌ها با تامین تجهیزات مورد نیاز تا پایان سال جاری به مرحله بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت خراسان جنوبی اظهار داشت: مجمع خیرین سلامت در راستای تدابیر انسان دوستانه مبنی بر جلب مشارکت‌های همگانی و جذب کمک‌های خیرین در توسعه اجتماعی به عنوان یک سازمان مردم نهاد تشکیل شده و در راستای هدف کلی خود که همانا کاستن آلام و دردهای محرومان و بیماران نیازمند است در کنار سیستم خدمات دولتی ایفای نقش می‌کند.

حسینی ادامه داد: اکنون شعب مجمع خیرین سلامت در استان خراسان جنوبی دارای ۱۵ شعبه است که به طور فعال در راه خدمت‌رسانی در حوزه سلامت فعال است.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی با شیوع بیماری کرونا تصمیم و تلاش ما نیز بر این است تا توان خود را برای تامین تجهیزات و ملزومات مورد نیاز بگذاریم و تحقق این هدف مهم جز با همت همه مردم، خیران و نیک اندیشان امکان‌پذیر نیست.

حسینی افزود: مجمع خیرین سلامت کماکان چشم انتظار دریافت کمک‌های خیران برای ارتقای سلامت هموطنان است و شماره کارت‌ ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۲۲۹۴۴۷ و شماره حساب مهرگستر ۵۶۶۶۶۶۷۴۸ نزد بانک کشاورزی در نظر گرفته شده است.