#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

?معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: رسیدگی به اقشار آسیب‌پذیر در کرونا موجب انسجام‌بخشی به جامعه و تزریق تفکر انقلابی شد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس در ستاد مبارزه با بیماری کرونا  با اشاره به رزمایش کمک مومنانه گفت: همراهی مناسب، نگاه همدلانه و ارزشمند امامان جمعه، روحانیت، سازمان تبلیغات و امامان جماعت در شهرستان طبس در زمینه‌سازی افکار جامعه و بویژه مومنین در شرایط مبارزه با کرونا برای تعطیلی مساجد و نماز‌های جمعه و جماعت یک بار دیگر تداعی تفکر انقلابی و جهادی و همراهی‌های دروان دفاع مقدس بود.

او ضمن سپاس از مدافعان سلامت در حوزه بهداشت و درمان، افزود: حمایت‌هایی که در موضوعات عقیدتی و معنوی از حمایت‌های روحانیت معظم و ائمه محترم جمعه و جماعت از تصمیمات ستاد ملی، استانی و شهرستانی مبارزه با کرونا صمیمانه قدردانی می‌کنم.

فلاحی گفت: ستاد استانی مبارزه با کرونا در موقعیت‌های مناسب با تصمیم‌های به موقع و تامین اقلام همیشه با شهرستان طبس همراهی کرد و حمایت‌های شخص معتمدیان استاندار خراسان جنوبی در پیگیری سفر دکتر گویا رئیس مرکز بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی؛ تامین ام آر آی و سی تی اسکن چشمگیر و قابل قدردانی است.

او با اشاره به اینکه اکنون در شرایطی هستیم  شاید خبری از تیر و تفنگ نیست، اما یک شرایط جنگی است و همانطور که ملت ما در جنگ تحمیلی ایثار کردند و با وفاق و همدلی کنار هم ایستادند و تفکر بسیجی را به جهان نشاندند، ادامه داد: امروز هم با حضور و همراهی همه و یک خروجی مناسب، علیرغم تحریم‌های ناعادلانه، اما سر نظام مقدس جمهوری اسلامی بالا می‌باشد.