✳️ نماینده مردم #بیرجند، #درمیان و #خوسف در مجلس مطرح کرد؛
?لزوم توجه بیشتر #دولت_سیزدهم به مرز خراسان جنوبی
? آقای خسروی گفت: به دلیل مرز مشترک #خراسان_جنوبی با کشور #افغانستان می طلبد دولت به لحاظ اختصاص بودجه و ایجاد زیرساخت های مرزی توجه ویژه ای به این استان داشته باشد.
?وی با اشاره به مشکلات استان در زمینه راه و بسترهای حمل و نقل گفت: یکی از مهمترین طرح‌های زیربنایی که پس از سال‌ها انتظار در خراسان جنوبی عملیاتی شد، پروژه احداث #راه‌آهن بیرجند – #یونسی #گناباد است که تاکنون عملیات زیرسازی آن ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و می طلبد موضوع تامین اعتبار این پروژه برای شتاب‌بخشی به روند اجرای کار مورد توجه ویژه دولت قرار گیرد.
?نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جاده «بیرجند- #قاین» یکی از پرحادثه‌ترین محورهای مواصلاتی خراسان‌جنوبی است، گفت: حدود ۱۰ سال از زمان آغاز عملیات اجرایی دوبانده سازی این جاده می‌گذرد اما هنوز این عملیات به پایان نرسیده است.
?آقای خسروی افزود: مطالعات جاده بیرجند- #گزیک و درمیان، اختصاص ردیف بودجه ملی به طرح فاضلاب شهرستان شهرستان #خوسف، راه اندازی صنایع تکمیلی و توجه بیشتر به سرمایه گذاری دولتی در این استان با رئیس جمهور و هیات وزیران مطرح خواهد شد