سرپرست ستاد کانون‌های مساجد خراسان جنوبی از برگزاری همایش تحلیلی، تبیینی و بصیرتی «شهیدالقدس» همزمان با ۱۹ دی ماه در بیرجند با سخنرانی «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران خبر داد.

حجت الاسلام علی محقی امروز یکشنبه ۱۸ دی در جلسه برنامه ریزی حضور نماینده جنبش اسلامی فلسطین در استان اظهار کرد: در حوزه بین الملل با توجه به اینکه کابینه جدید رژیم صهیونیستی در حال تشکیل است، سفر «ناصر ابوشریف» نماینده جنبش اسلامی فلسطین همزمان با دهه مقاومت به استان بازتاب ویژه‌ای خواهد داشت و شبکه‌های المیادین و الاقصی به اخبار این سفر به صورت گزارش ویژه خواهند پرداخت.

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران روزهای ۱۹ و ۲۰ دی ماه میهمان استان است، افزود: با توجه به اینکه خراسان جنوبی در بن بست فرهنگی و دوری از مراکز شهرهای بزرگ و توریستی قرار دارد بنابراین دعوت این شخصیت‌ها در حوزه ملی تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه سومین سفر نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران به خراسان جنوبی نشان دهنده ارتباط ویژه استان با حوزه مقاومت، ادامه داد: در روز نخست این سفر دکتر ابوشریف ضمن دیدار با مسئولان استان از جمله نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و فرمانده سپاه انصارالرضا(ع)، نشستی با اصحاب رسانه استان خواهد داشت.

محقی از برگزاری همایش تحلیلی، تبیینی و بصیرتی «شهیدالقدس» با سخنرانی نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران خبر داد و تصریح کرد: این همایش با رویکرد نقش ایران در حوزه مقاومت و نقش حاج قاسم سلیمانی در گره زدن با حوزه فرهنگی و اجتماعی کشورهای جهان اسلام روز دوشنبه ۱۹ دی ماه با حضور فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان،‌ ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه مقاومت بسیج برگزار می شود.

سرپرست ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی در ادامه شرکت در جمع نخبگان شهرستان درمیان، حضور در جمع اساتید و نمایندگان دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند را از دیگر برنامه‌ های سفر نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران به خراسان جنوبی اعلام کرد.

وی خواستار اطلاع رسانی ویژه برنامه‌های سفر نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین به خراسان جنوبی در شبکه استانی خاوران و رسانه ها شد.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور