#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

پروژه احداث ساختمان خانه مطبوعات استان تاکید ویژه دارد و تامین اعتبار مورد نیاز این پروژه در دستور کار است.

، محمود مقامی در بازدید از پروژه احداث ساختمان خانه مطبوعات استان که به همراه شماری از مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد، افزود: این بازدید حسب دستور استاندار و به منظور اطلاع از پیشرفت فیزیکی پروژه خانه مطبوعات صورت گرفته است.

وی گفت: طبق تاکید استاندار خراسان جنوبی این پروژه باید هرچه زودتر به اتمام برسد لذا باید همه تلاش خود را برای کمک به اتمام پروژه در کوتاه‌ترین زمان به‌کار گیریم.

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده برای ساخت این مکان اظهار داشت: وجود ساختمان خانه مطبوعات از ضرورت‌هایی است که خلاء آن در سال‌های گذشته احساس می‌شد.

وی افزود: خوشبختانه طی دو سال اخیر با پیگیری‌های هیات مدیره خانه مطبوعات استان، اقدامات خوبی در زمینه احداث ساختمان برای این مجموعه انجام شده است.

مقامی گفت: به منظور پیگیری مسائل موجود و تامین اعتبارات لازم، خانه مطبوعات و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی مبالغ و تجهیزات مورد نیاز ساختمان خانه مطبوعات را به همراه سرفصل‌های پیشنهادی تامین آن، به‌صورت مکتوب به استانداری ارائه کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان جنوبی هم در این بازدید گفت: اتمام پروژه در حال ساخت خانه مطبوعات خراسان جنوبی علاوه بر هزینه خرید امتیازات آب، برق و گاز، ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار دیگر نیاز دارد.

سمانه سالاری ضمن تشریح آخرین وضعیت پروژه ادامه داد: کار در مراحل نهایی است و چنانچه زیرساخت‌هایی مانند آب، برق و سیم‌کشی داخلی آن انجام شود، این پروژه در فروردین ۱۴۰۱ به‌طور رسمی افتتاح می‌شود.

این بازدید با حضور جمعی از مدیران مالی و ذیحسابی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی انجام شد.

اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات خراسان جنوبی ۱۲ اسفند امسال با استاندار دیدار کردند و در این نشست برخی مسائل و مشکلات رسانه‌ها مطرح شد که یکی از آنها درخواست کمک از استانداری برای اتمام پروژه خانه مطبوعات بود.