فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: با تلاش رزمندگان فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴۰ تن انواع مواد مخدر و بیش از ۲۶۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در این استان کشف شده است.

سردار ناصر فرشید، امروز یکشنبه ۲۸ شهریور در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضور استاندار خراسان جنوبی در میدان صبحگاه ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: خدمات‌رسانی پلیس به شهروندان به‌صورت شبانه‌روزی است و روحیه جهاد و شهادت‌طلبی در نیروی انتظامی تداوم دارد.

، وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع امنیت و حریم وطن گفت: حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی از اولویت‌های نیروی انتظامی است و با حفظ روحیه جهادی و شهادت‌طلبی امیدواریم رهرو راستین شهدا باشیم.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه سرقت‌های خرد در استان افزایش داشته است، افزود: در حوزه آگاهی‌بخشی به جامعه انتظار داریم همه دستگاه‌های متولی و رسانه‌ها همت بیشتری کنند و اطلاع‌رسانی بیشتری انجام شود تا شهروندان با حساسیت بیشتری از اموال خود مراقبت بیشتری کنند.

وی با اشاره به افزایش ۱۱ درصدی تصادفات در استان، بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: متاسفانه متوفیان و مجروحان حوادث رانندگی نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد افزایش داشته است.

فرشید بیان کرد: خداوند را شاکریم که توفیق خدمتگزاری در لباس مقدس نیروی انتظامی را به ما عنایت کرده است و از تک تک رزمندگان پلیس که در جای جای خراسان جنوبی با نیت خیر به مردم خدمات‌رسانی می‌کنند، قدردانی می‌کنیم.