معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان جنوبی برگزار شد.
 علی فرخنده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در ابتدای این مراسم گزارشی از وضعیت نیروی انسانی مجموعه ارشاد خراسان جنوبی، مشکلات و محدودیت های اعتباری دستگاه و توانمندی های فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه کرد.
دکتر سید محمود اسلامی در ابتدا با اشاره به در پیش بودن ایام عزاداری اباعبدالله الحسین، محرم الحرام، گفت: این ماه فرصتی بی نظیر برای خودسازی و همچنین امر به معروف و نهی از منکر با کمک اقدامات فرهنگی و بهره گیری از زبان هنر عاشورایی می باشد.
وی گفت: یکی از بزرگ ترین درس های این مکتب انسان ساز اخلاص، توکل و ایمان راسخ در همه ابعاد زندگی به خداوند می باشد که تنها با قرار گرفتن در آن مسیر شاهد دگرگونی در ابعاد مختلف زندگی فردی و اجتماعی افراد در جامعه خوهیم بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: رضا و تسلیم برابر مقررات الهی یکی دیگر از دروسی بود که خود دلیل برتری جبهه حق علیه باطل در عرصه ۸ سال دفاع مقدس بوده است.

وی با اشاره به وجود بزرگان و پدران علوم مختلف در این استان، گفت: مدرسه شوکتیه دومین مدرسه نوین کشور بوده که خود نشان از وجود فرهنگی غنی و ارزشمند در این خطه می‌باشد.

اسلامی با تاکید بر نگاه کلان دولت سیزدهم در خصوص توزیع عادلانه ثروت در تمام نقاط کشور، اظهار کرد: نسبت به رفاهیات و پرداخت معوقات کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی به زودی شاهد رخداد اتفاقاتی خوب خواهیم بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در انتها از ارتقا رتبه این اداره کل  از درجه ۳ به درجه ۲ کشوری خبر داد و گفت:  ارتقاء درجه این نهاد به ۲ کشوری بسیار پراهمیت می باشد، چراکه اتقاء رتبه ضمن تاثیر بر توسعه فرهنگ و هنر در استان، مزایا و ویژگی های بسیاری را به همراه خواهد داشت.
در این نشست صمیمی حاضرین به بیان مشکلات و دغدغه های شغلی و حرفه ای خویش پرداختند و معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای کمک به حل آن قول مساعد داد.ر

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور