امروز سه شنبه ۲۵ آذر ماه در آستانه فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار، استاندار خراسان جنوبی و دکتر محمد دهقانی رئیس دانشگاه در ارتباط ویدئو کنفرانس، این روز را به تمامی پرستاران خدوم و زحمتکش خراسان جنوبی تبریک گفتند.

دکتر محمد دهقانی رئیس دانشگاه  علوم پزشکی بیرجند ضمن خیر مقدم به استاندار معزز خراسان جنوبی و تبریک پیشاپیش ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به کادر زحمتکش و خدوم پرستاری استان که این روزها از جان خود جهت دفاع از سلامت مردم مایه می گذارند، گفت: از تمامی پرسنل بیمارستان های استان به ویژه پرستاران که علی الخصوص در این دو ماه با تمام همت و توانشان حماسه بزرگی را رقم زدند و خاطره ای در ذهن مردم استان ثبت کردند که هیچگاه فراموش نخواهد شد، تقدیر و تشکر می کنم.

رئیس دانشگاه در ادامه افزود: شرایط به گونه ای است که باید آمادگی لازم برای روزهای سخت تر را داشته باشیم. اکنون که با زحمات شما کادر درمان و همراهی مردم و ارگان ها پیک بیماری شکسته شد، زمانی است که می توانید استراحت را داشته باشید و تجدید قوا کنید برای پیک زمستانه که ممکن است شرایط سخت تری را رقم بزند.

دکتر دهقانی یادآور شد: حامل پیام تقدیر و تشکر و ابلاغ سلام صمیمانه مقام عالی وزارت برای شما عزیزان هستم که با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی، امکان حضور ایشان در بیمارستان میسر نشد. سفر مقام عالی وزارت به استان خراسان جنوبی پر خیر و برکت بود از جمله برای پرستاران اتفاقات خوبی در جهت جذب نیرو و اخذ ۵۲ هزار مجوز استخدام گرفته شد که قسمت عمده ای از آن به پرستاران تعلق می گیرد.و همچنین تعلق فوق العاده ویژه و فوق العاده سختی کار که جای تقدیر و تشکر از مقام عالی وزارت دارد که در این شرایط سخت باعث رقم خوردن این اتفاقات خوب شدند.