#در_خانه_میمانیم

#شکست_کرونا_مردم_همدلی

#کرونا_را_شکست_میدهیم

#رعایت_بهداشت_فردی

 

برای شهروندان طبسی تاکنون قبض جریمه ‌ای صادر نشده است

فلاحی معاون استاندار و فرماندار ویژه  شهرستان طبس گفت: از روز شنبه که محدودیت‌ ها در طبس اعمال شده مردم و مسافرین همکاری خوبی را در رعایت قوانین داشته اند.

فلاحی فرماندار ویژه  شهرستان طبس گفت: بنابر محدودیت‌ ها و ممنوعیت‌ های ابلاغی جدید، ۲ ورودی و خروجی در شهرستان طبس تحت کنترل و پایش تردد قرار گرفته اند.

او افزود: محدودیت‌ ها در ورودی میدان پیامبر اعظم و میدان زغال سنگ شهرستان طبس اعمال شده است.

فلاحی ادامه داد: سایر ورودی و خروجی ‌های طبس نیز با نیو جرسی مسدود و اجازه ورود و خروج به خودرو‌ های شخصی داده نمی ‌شود.

فرماندار شهرستان طبس با اشاره به مسدود بودن میدان امام زاده عنوان کرد: در صورتی که تخلفی از طرف راننده خاطی صورت بگیرد براساس قوانین جدید ابلاغی، قبض جریمه صادر و با خاطیان برخورد قاطع خواهد شد.

فلاحی بیان کرد: براساس ابلاغیه کشوری تردد‌ ها از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح اعمال می ‌شود، اما بازه تردد ‌ها در شهرستان‌ ها و همچنین شهرستان طبس از ساعت ۸ شب تا ۴ صبح است.

او به قوت و پابر جا بودن محدودیت ‌های قبلی اشاره و تصریح کرد: مراکز گردشگری طبس تعطیل و ورودی آن‌ ها کاملا مسدود شده است و به طبسی ‌هایی که قصد ورود به این شهرستان را دارند اجازه تردد داده نمی ‌ شود.

فرماندار شهرستان طبس اظهار کرد: رنگبندی شهرستان همچنان قرمز است که امیدواریم با همکاری مردم، اصناف و ادارات بتوانیم زنجیره انتقال کرونا را در هم شکسته و به زودی نابودی این ویروس منحوس را جشن بگیریم.