فاضلی فرد گفت: در شهرستان بیرجند ۱۸۶ شعبه اخذ رای داریم که از این تعداد ۱۳۸ شعبه ثابت و ۴۸ شعبه سیار است.

علی فاضلی فرد-فرماندار بیرجند- اظهار کرد: امروز یازدهم اسفندماه مردم با حضور پرشور و باشکوه در پای صندوق های رای، حماسه دیگری را خواهند آفرید.

 

وی در ادامه گفت: مردم امروز نشان خواهند داد که حافظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هستند و از آرمان های انقلاب دفاع خواهند کرد همان طور که این موضوع را در ۲۲ بهمن به نمایش گذاشتند.

 

استقرار ۱۸۶ شعبه اخذ رای در شهرستان بیرجندفاضلی فرد با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات مهیا شده است، افزود: با توجه به نزولات الهی برخی از مسیرهای روستایی و فرعی دچار یخ زدگی طی شب گذشته شدند و برخی از عوامل شعب با تاخیر به این مناطق رسیدند ولی همه شعب اکنون مستقر شده اند و فرآیند رای گیری آغاز شده است.

 

فرماندار بیرجند با اشاره به تعداد شعب اخذ رای در بیرجند عنوان کرد: در شهرستان بیرجند ۱۸۶ شعبه اخذ رای داریم که از این تعداد ۱۳۸ شعبه ثابت و ۴۸ شعبه سیار است.

 

وی ادامه داد: در راستای برگزاری این دوره از انتخابات سه هزار و ۷۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی مشارکت خواهند داشت تا فرآیند اخذ رای به شکل منظم و دقیق انجام شود.

 

فاضلی فرد در پایان گفت: خودروهای مورد نیاز و ملزومات اداری در اختیار شعب قرار گرفته است و در حوزه شهرستان بیرجند، درمیان و خوسف ۳۳ نامزد داریم که به رقابت می پردازند.