نگاهی که در مجموعه شورای شهر پنجم و مدیریت شهری فعلی وجود دارد، نگاه انتفاعی نیست و تنها تلاش بر این است که مردم بتوانند از ظرفیت های شهر بیرجند بهره ببرند.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی شهرداری بیرجند محمد علی جاوید در دیدار با مجریان سرمایه گذاری منطقه تفریحی «بند دره» بیرجند افزود: امیدواریم شرکت عمران و مسکن سازان در این منطقه تفریحی با انجام اقدامات موثر، هدیه خوبی به شهروندان بدهد.

وی با اشاره به اینکه شهروندان از شهرداری انتظار ایجاد مکان های تفریحی دارند گفت: در حال حاضر شهروندان بدون فراهم بودن زیرساخت های لازم در حال استفاده از منطقه تفریحی بند دره و گذران اوقات فراغت هستند.

شهردار بیرجند درباره همکاری برای فراهم کردن زیرساخت ها در این منطقه بدون اخذ ریالی از شهروندان اعلام آمادگی کرد و گفت: برای انجام اقدامات زیرساختی باید محدوده بند که ظرفیت کار دارد در اولویت قرار گیرد و مکان های مطلوب انتخاب شود.

وی با بیان اینکه در ارتباط با پروانه ساختمانی باید شرکت طرح را در نامه ای به شهرداری ابلاغ کند اضافه کرد: شهرداری می تواند در بحث تاسیسات، زیرساخت ها، مباحث خدماتی و غیره همکاری کند.

«بند دره» سدی است تاریخی در نزدیکی بیرجند که مهمترین بند تاریخی این شهرستان به شمار می رود و از جمله نقاط گردشگری خراسان جنوبی و بیرجند محسوب می‌شود.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله