?با امضای استاندار خراسان جنوبی، امیری راد به سمت معاون امور آسیب ها و مسایل اجتماعی دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری منصوب شد.
طی حکمی به امضای ملانوری استاندار، وحید امیری راد به عنوان معاون امور آسیب ها و مسایل اجتماعی دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری منصوب شد.
?در متن حکم انتصاب امیری راد آمده؛ با توجه به پیشنهاد مدیرکل محترم دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری و تجربیات و توان و تعهد خدمتی جنابعالی به موجب این ابلاغ، به سمت معاون امور آسیب ها و مسایل اجتماعی دفتر مذکور منصوب می شوید.
?امید است با توکل به خداوند متعال ضمن بهره گیری از ظرفیت ها و توان موجود با اتخاذ تدابیر مناسب در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و اندیشه های والای بنیانگذار انقلاب اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و برنامه های دولت تدبیر و امید تلاش نموده و در انجام وظایف محوله جهت تحقق اهداف سازمانی موفق و مؤ باشید.
?شایان ذکر است: وحید امیری راد، طی ۱۷ سال حضور در مجموعه وزارت کشور، سوابقی تحت عنوان رئیس دفتر استاندار، رئیس دفتر معاون برنامه ریزی استانداری و رئیس دفتر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، بخشدار مرکزی شهرستان درمیان و رئیس دبیرخانه شورای تأمین را دارد.