استاندار خراسان جنوبی روز دوشنبه در دومین بازدید از شهرک صنعتی شهرستان بیرجند از ۶ واحد تولیدی صنایع فولادی و فلزی مستقر در این شهرک صنعتی بازدید کرد.

محمد صادق معتمدیان در این بازدید که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید از کارخانه های ایستا دژ شرق، میخ مفتولی صدر صنعت، سامان فولاد، نیما سوله، طاق بیست و آریا سوله بازدید کرد و صحبت ها و درخواست های مدیران این واحدهای تولیدی را از نزدیک شنید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، فرماندار بیرجند، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و مدیران کل دستگاه های ذیربط و مدیران بانک های عامل استان در این بازدید حضور داشتند.

مالیات، بیمه تامین اجتماعی، تسهیلات سرمایه در گردش و بروکراسی پیچیده اداری از عمده مشکلاتی بود که در این بازدید توسط فعالان واحدهای تولیدی استان به آنها اشاره شد.

بازدید از واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال در حوزه های مختلف هر هفته در دستور کار استاندار خراسان جنوبی و مسئولان دستگاه های اجرایی ذیربط قرار دارد و این دومین بازدید معتمدیان از شهرک صنعتی بیرجند بود.

در پایان این بازدید نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برگزار شد که در این نشست مدیران واحدهای تولیدی به بیان مشکلات خود پرداختند و این کارگروه ۱۵ مصوبه داشت.

استاندار خراسان جنوبی و هیات همراه هفته گذشته نیز از ۶ واحد صنایع غذایی شهرک صنعتی بیرجند بازدید کردند و در پایان بازدید نشست جمع بندی با حضور فعالان ۲۰ کارخانه مواد غذایی در شهرک صنعتی برگزار شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله