همه وظیفه داریم الگوی شهادت طلبی را در جامعه زنده نگه داریم

همه وظیفه داریم الگوی شهادت طلبی را در جامعه زنده نگه داریم
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت را بسیار ارزشمند برشمرد و بیان داشت:همه وظیفه داریم الگوی شهادت طلبی را در جامعه زنده نگه داریم.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛ظهر امروز ٢٢ خردادماه جاری کمیته فرهنگی و هنری کنگره شهدای استان خراسان جنوبی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در محل سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

احمد محبی در این جلسه به اهمیت برگزاری کنگره ملی شهدای این استان اشاره و افزود: همه دستگاههای مربوطه برای هر چه باشکوه برگزار شدن این کنگره و تاثیرگذاری بیشتر آن در زمینه فرهنگ تلاش کنند و برای این منظور کمیته ها باید نظام مند عمل کنند و ابتکارات و خلاقیت های خود را به کارگیرند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به وصیت نامه امام راحل (ره) بر انتقال پیام شهداء تأکید کرد و افزود:شهداء در همه دوران جاودانه و ابدی هستند و ما باید با برگزاری موفق چنین کنگره هایی رمز و راز این جاودانگی را برای نسل جوان که همواره در معرض تهدیدات دشمنان قرار دارند بازگو نماییم.

وی به ضرورت اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بویژه به نسل جوان تصریح کرد:جایگاه نظام در منطقه و دستاوردهای بسیار عظیم آن که در راستای جانفشانی شهدا بدست آمده بسیار گرانبهاست پس همه ما وظیفه خطیری در انتقال ایثارگری های شهداء در دوران دفاع مقدس بویژه به نسل جوان داریم.

محبی یکی از کارهای مهم در استان را تولید آثار شاخص در حوزه دفاع مقدس برشمرد،و بیان داشت:هرچند تولیدات فراوانی در این حوزه در سطح بالایی انجام گرفته ولی متاسفانه هنوز کار زیادی انجام نشده پس وظیفه داریم تلاش بیشتری در این امر انجام دهیم.

در ادامه این جلسه هریک از اعضای کارگروه دیدگاهها و نظرات خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این کنگره و نحوه همکاری خود را بیان نمودند.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله