معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفت: همایش زن روستایی، عشایر و کارمند از برنامه های هفته فرهنگی استان است.
طالبی با بیان این مطلب در جلسه برنامه ریزی و تبیین برنامه های جشنواره زن روستایی، عشایر و کارمند استان، خاطرنشان کرد: هفته فرهنگی با رویکرد های مختلف برگزار می گردد که یکی از برنامه های هفته فرهنگی برگزاری همایش زن روستایی، عشایر و کارمند خواهد بود.
?وی با اشاره به اینکه برنامه های این جشنواره در راستای جهاد تبیین به صورت علمی و عملی خواهد بود، تصریح کرد: احیای فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی، جوانی جمعیت، ایجاد نشاط و امید آفرینی و نیز ارائه فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی از اهداف مهم این جشنواره می باشد.
?معاون استاندار اظهار داشت: از دیگر اهداف جشنواره ارائه توانمندی های زنان در حوزه های مختلف اقتصادی، معیشتی، فرهنگی و اشتغالزایی و همچنین وجدان کاری زنان می باشد.
?طالبی با بیان اینکه این جشنواره می بایست با برنامه ریزی مناسب برگزار شود، متذکر شد: تلاش شود اکثریت عوامل اجرایی برگزاری این جشنواره بانوان باشند.
?رئیس سازمان جهاد کشاورزی نیز در خصوص این جشنواره گفت: این جشنواره با هدف معرفی برترین بانوان فعال و جهادی در بخش های مختلف اعم از روستایی، عشایری، کارمندان، طلاب، ورزشکاران، پلیس، خبرنگار، هنرمندان و غیره برای حمایت هر چه بیشتر و ایجاد نشاط و پویایی در حوزه بانوان استان برگزار می شود.
?جعفری افزود: در این جشنواره برنامه های مختلفی با محوریت معرفی توانمندی های بانوان استان اجرا خواهد شد و در پایان نیز از برگزیدگان در حوزه های مختلف تقدیر به عمل خواهد آمد.
?وی تأکید کرد: این جشنواره روز یکشنبه ۲۵ دی ماه در فرهنگسرای بیرجند برگزار خواهد شد.
?شایان ذکر است؛ این جلسه با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی و همچنین نمایندگان بانوان در ادارات و سازمان های مختلف همراه بود.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور