مراسم پُرفیض قرائت همگانی صلوات خاصه امام رضا علیه السلام به همراه زیارت امین الله، به مناسبت میلاد ثامن الحجج(ع) و به شکرانه پیروزی مردم ایران در حماسه حضور و انتخاب، امشب برگزار می‌شود.

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:قرائت همگانی صلوات خاصه امام رضا درشب میلاد ثامن الائمـه

شب میلاد شمس الشموس، علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) عید بزرگ مردم ایران است که انوار کرامت بارگاه منور ایشان در کنار مضجع نورانی حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) بر سرتاسر این میهن اسلامی در تلألو و تابش است.

وجود ارزشمند و نام مبارک امام رضا(علیه السلام) اعتبار و افتخار ایرانیان بوده که بار‌ها دستگیر و گره گشای مردم این سرزمین در تنگنا‌ها و سختی‌ها بوده است.

در ایام میلاد حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و حضرت امام رضا (علیه السلام)، پیروزی بزرگ مردم ایران در حماسه حضور و انتخاب نیز رقم خورد و به تعبیر مقتدای عظیم الشان عزیزتر از جانمان “صفحه‌ی درخشان دیگری بر افتخارات شما افزود.

در میانه‌ی عواملی که هر یک به‌گونه‌ئی میتوانست مشارکت در انتخابات را کم‌رنگ کند، مناظر چشم‌نوازِ اجتماعات شما در مراکز رأی‌گیری در سراسر کشور، نشانه‌ی آشکاری از عزم راسخ و دلِ امیدوار و دیده‌ی بیدار بود.

پیروز بزرگ انتخابات، ملت ایران است که یک‌بار دیگر در برابر تبلیغات رسانه‌های مزدور دشمن و وسوسه‌ی خام‌اندیشان و بدخواهان، قد برافراشت و حضور خود در قلب میدان سیاسی کشور را نشان داد”

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ضمن عرض تبریک اعلام می‌دارد، اگر چه بخشی از ملت بزرگ ایران اسلامی به علت گسترش ویروس منحوس کرونا بیش از یک سال از سعادت زیارت حرم مطهر آن امام رئوف محروم بوده اند، لکن به شکرانه این عید بزرگ اسلامی و به شکرانه پیروزی بزرگ مردم ایران، قرائت همگانی صلوات خاصه حضرت امام رضا (علیه السلام) به همراه زیارت امین الله، در روز دوشنبه ۳۱خرداد، شب میلاد ساعت ۲۰:۵۰ از آستان قدس رضوی، حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)، مساجد و بقاع متبرکه سراسر کشور و سیستم‌های صوتی راهپیمای‌ها با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار و همراه با پخش زنده این مراسم از شبکه‌های مختلف رسانه ملی، آسمان سراسر ایران غرق در نور و سرور می‌شود