#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

سمانه سالاری مدیر عامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان جنوبی اظهار کرد: مدیران دستگاههای اجرایی ظرفیت رسانه های استان را برای پوشش برنامه های هفته دولت مدنظر قرار داده و پیوست رسانه ای تعریف نمایند.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی اقدامات و برنامه‌های هفته دولت، یکی از مصادیق جهاد تبیین است، ابراز کرد: مقام معظم رهبری به صورت ویژه در زمینه جهاد تبیین تاکید داشته اند و بر این اساس لازم است اقداماتی که در دستگاه های اجرایی انجام شده است در هفته دولت اطلاع رسانی شود.
اقداماتی که در دستگاه‌های اجرایی شکل گرفته و این اقدامات که در نوع خود بی‌سابقه است باید بتوانیم این اقدامات را بهترین شکل به اطلاع مردم برسانیم و با هم افزایی این اقدامات را برای مردم تبیین کنیم.
مدیر خانه مطبوعات ورسانه با تاکید بر اطلاع رسانی برنامه‌های هفته دولت با تعامل با رسانه‌ها و مطبوعات استان، ابراز کرد: اطلاع رسانی یکی از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی است و ظهور و بروز کار اطلاع‌رسانی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی و نهادها در هفته دولت است که انتظار می رود این امر مهم به بهترین شکل ممکن و به نحو شایسته‌ای انجام شود.

نوشته و خبر نگار : مهدیه حسن پور دبیر سرویس فرهنگی و هنری و ا.حسن پور