فرماندار بیرجند گفت: سهمیه ای که برای استان پیش‌بینی شده ۱۲۰۰ نفر بوده که در قالب ۳۲ دستگاه اتوبوس از ۱۱ شهرستان استان فردا ظهر برای این سفر به تهران اعزام می‌شوند.

علی فاضلی فرد  اظهار کرد این توفیق بار دیگر نصیب مردم شریف خراسان جنوبی شد تا با مقام معظم رهبری دیدار کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم خراسان جنوبی، مردمی ولایتمدار بوده و سال‌ها در انتظار این فرصت بودند، یادآور شد: خوشبختانه با پیگیری هایی که از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در استان مبنی بر درخواست مردم استان برای دیدار با رهبری این امر برخی از هم استانی‌ها محقق خواهد شد.

فرماندار بیرجند گفت: تعدادی از مردم خراسان جنوبی به همراه جمعی از مردم سیستان و بلوچستان روز دوشنبه مصادف با ۲۰ شهریورماه با رهبری دیدار می‌کنند.

فاضلی فرد یادآور شد: سهمیه ای که برای استان پیش‌بینی شده یک هزار و ۲۰۰ نفر بوده که در قالب ۳۲ دستگاه اتوبوس از ۱۱ شهرستان استان فردا ظهر برای این سفر به تهران اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: براساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته افرادی که برای این سفر اعزام می‌شوند نماز مغرب و عشا را در خور بیابانک توقف و برای اقامه نماز صبح در حرم مطهر امام خواهند بود و بعد از زیارت و استراحت ساعت ۷ صبح به محل دیدار با رهبری مستقر می‌شوند.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه از آنجایی که مردم خراسان جنوبی برای این دیدار بسیار مشتاق بودند ولی سهمیه محدود می‌باشد بنابراین تنها تعدادی از افراد خواهند توانست در این دیدار شرکت کنند، بیان کرد: افراد شرکت کننده در این دیدار از میان اقشار مختلف از جمله روحانیون، دانشگاهیان، اصناف، کارگران، خانواده شهدا و ایثارگران، فرهنگیان، هنرمندان، بسیجیان، ادارات، رسانه‌ها، سمن‌ها، هیئت‌های مذهبی و دیگر گروه‌ها انتخاب می‌شوند.

فاضلی فرد خاطرنشان کرد: افرادی که به این دیدار مشرف می‌شوند از طریق دفتر برایشان کارت‌های ویژه صادر شده و تنها از طریق همین کارت‌ها خواهند توانست در این دیدار حضور یابند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور