#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اعطای حکم وزیر کشور توسط استاندار خراسان جنوبی، معارفه شد.

جواد قناعت در نشست معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا افزود: تلاش این بزرگواران بود که سبب شد نهال جمهوری اسلامی ایران به درخت تنومند تبدیل شود.

وی با تشکر از “ناصر خوش خبر” معاون پیشین سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: زحمات وی در زمان تصدی معاونت سیاسی استانداری، شرایط خوبی را در مجموعه معاونت، شورای تامین و فضای سیاسی استان رقم زد که جای تقدیر دارد.

استاندار خراسان جنوبی سید “محمدرضا طالبی” معاون جدید را نیروی ارزشی، ولایی و مخلص خواند و اظهار داشت: با حضور وی شاهد روند بهتر و خوب‌تر از گذشته در مجموعه خواهیم بود.

قناعت با اشاره به توانمندی‌های معاون جدید حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، حکم وی را اعطا کرد.

در متن حکم انتصاب طالبی با امضای وزیر کشور آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم، به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی منصوب می‌شوید. انتظار دارد ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با کلیه نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشکری استان و بهره‌گیری از استعداد و توانمندی نیروهای متعهد، دلسوز و کارآمد در تحقق برنامه‌ها و سیاست‌های دولت مردمی و وزارت متبوع و نیز خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید.

در ادامه این متن آمده: امید است با اتکال به خداوند سبحان و توجه به موازین شرع مقدس اسلام و پیروی از رهنمودهای ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و با بهره‌گیری از آموزه‌های گرانسنگ انقلاب اسلامی و مدیریت جهادی، وظایف محوله را به نحو شایسته انجام و در همه امور رعایت امانت و تقوا را بنمایید.

سید محمدرضا طالبی متولد ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۵ شهرستان بیرجند و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق جزاست که ۲۲ سال سابقه خدمت در رده‌های مختلف سپاه پاسداران را در سوابق اجرایی خود دارد.

ناصر خوش‌ خبر از سال ۱۳۹۸ معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی را برعهده داشت.

استاندار خراسان جنوبی پیش از این برای سه معاونت دیگر استانداری، سرپرست تعیین کرد.