مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت شهرستان درمیان گفت: با صدور دو فقره پروانه بهره برداری صنعتی از ابتدای سالجاری سرمایه گذاری بالغ بر ۱۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در این شهرستان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت درمیان، مهدی صادقی، با اعلام این خبر افزود: این پروانه های بهره برداری در زمینه تولید بتن آماده و آجر فشاری صادر شده است.

وی با اشاره به میزان اشتغال این واحدها افزود: با فعالیت این دو واحد برای ۲۲ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

صادقی با بیان اینکه در حال حاضر مجموع پروانه‌های بهره‌برداری صنعتی در این شهرستان ۸ فقره می باشد اظهار داشت: میزان سرمایه‌گذاری در این واحدها بالغ بر ۵ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال بوده که زمینه اشتغال برای ۷۶۸ نفر را به طور مستقیم فراهم نموده است.

وی در پایان با اشاره به وجود ناحیه صنعتی با زیرساخت‌های مناسب و همچنین ظرفیت ها و پتانسیل های صنعتی و معدنی شهرستان درمیان از کلیه سرمایه گذاران خصوصا مردم این شهرستان که در سایر شهرستان ها و استان ها ساکن می باشند جهت سرمایه گذاری در این شهرستان و ناحیه صنعتی اسدیه دعوت نمود.

مسئول نمایندگی صنعت، معدن و تجارت شهرستان درمیان همچنین با اشاره به آغاز فعالیت کارخانه سیمان باقران از ابتدای سال جاری بر اهمیت بازگشایی و رونق بخشی مجدد بازارچه مرزی میل ۷۳ تاکید نمود.

 

 

 

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله