#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

?معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: پیشکسوتان، سرمایه های بسیار ارزشمند جامعه هستند.
ناصری با بیان این مطلب در جلسه تجلیل از بازنشستگان سال ۱۴۰۰ استاندای، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن سال ۱۴۰۱ ، از خدمات صادقانه و ارزنده آنها در طول دوران خدمت شان قدردانی نمود.
?وی ادامه داد: با شروع دوران خدمت شما در سیستم های دولتی به دلیل تقارن با هشت سال دفاع مقدس، کشور با مشکلات و چالش های فراوانی مواجه بود اما با وجود رهبری های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حضور مردم همیشه در صحنه، ایران اسلامی علیرغم همه مشکلات، امروز به کشوری مقتدر، مستقل و دارای حرف در جهان تبدیل گشته است.
?معاون استاندار تصریح نمود: موفقیت های درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه خدمات صادقانه دوران خدمتی شما و امثال شما بدست آمده است.
?ناصری با تأکید بر این که امروز ایران اسلامی جزو کشورهای مستقل جهان محسوب می شود، ادامه داد: دیگر کسی نمی تواند سیاست های خود را به این کشور تحمیل نماید لذا قادریم مقتدرانه از حق و حقوقمان دفاع نماییم.
?وی، پیشکسوتان استانداری را از سرمایه گرانقدر جامعه دانست و اظهار امیدواری کرد: همکاران و مردم از نتایج ارزشمند کاری بازنشستگان نهایت بهره را ببرند لذا وظیه دانستیم از شما و همه پیشکسوتان خانواده وزارت کشور به نیابت از پیشکسوتان فرمانداری های تابعه استان تجلیل به عمل آوریم.
?شایان ذکر است: همزمان با این جلسه، پیشکسوتان فرمانداری های تابعه استان نیز توسط فرمانداران مورد تجلیل قرار گرفتند