? بیکی با بیان اینکه با اجرای پروژه های در دست اجرا، سال آینده پرونده گازرسانی به نهبندان بسته می شود، گفت: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد مردم شهر نهبندان اشتراک گاز دریافت نموده اند.

«مجید بیکی» امروز (۲۴ شهریور) در دیدار با محمودی معاون بهره برداری و نیک طلب رئیس واحد گازرسانی به صنایع شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار کرد: نگاه شرکت گاز استان به گازرسانی به مناطق تبدیل به کاری جهادی در میدان عمل شده و این مقوله در شهرستان نهبندان به عنوان یک نهضت دنبال می شود.

? فرماندار نهبندان با بیان اینکه شهر نهبندان در سال ۱۳۹۷ گازدار شده است، گفت: تاکنون نقاط زیادی از روستایی این شهرستان گازرسانی و یا عملیات گازرسانی به آن ها آغاز شده است که پیشرفت خوبی هم داشته است. وی افزود: امیدواریم سال آینده همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار و بخش عمده ای از روستاهای زیر ۲۰ خانوار در مسیر نیز از نعمت گاز بهره مند شوند.

? بیکی ضمن قدردانی از سرعت مناسب گازرسانی در استان و شهرستان نهبندان، بیان کرد: گازرسانی به نهبندان به نسبت سایر شهرستان ها دیرتر آغاز شده اما سرعت کار در یک سال گذشته فوق العاده بوده است.

? فرماندار نهبندان با بیان اینکه با بردن گاز به دورترین نقاط روستایی، انتظار است مردم منازلشان را گازکشی کنند، گفت: امیدواریم مردم با توجه به هزینه های صورت گرفته در خصوص گازرسانی به روستاها، هر چه زودتر خانه های خود را گازکشی کنند.