✅ جناب آقای روحانی ما طرفدار شماییم. با همه ناخرسندی ها هنوز هم پشتیبان شما و برنامه های تان هستیم. ما از رأیی که به شما دادیم پشیمان نیستیم اما شدیدا  منتقدیم. به ما حق بدهید ناراحت شویم. به ما حق بدهید وقتی چشم و گوش اطرافیان شما و برخی منصوبان شما بر صدای حامیانتان بسته است ناراحت شویم. وقتی اطرافیان آرام گرفته در کنارتان صدای دادخواهی بیش از ۲۰ تشکل سیاسی یک استان و رؤسای ستادهای انتخاباتی تان را نشنیدند و پاسخی ندادند به ما حق دهید فریاد بزنیم و به قول شاعر:« اگر با تو نگویم با که گویم؟»

 

✅ آقای رئیس جمهور: به ما حق دهید صدایمان را بلند و بلندتر کنیم وقتی می بینیم خیلی از مدیران منصوب شما پشت واژه ی اعتدال پنهان می شوند و هر کاری را به نام اعتدال در دولت تان توجیه می کنند. کم کم از این واژه نفرت پیدا می کنیم. واقعا شما به ما پاسخ دهید چرا این واژه ی ارزنده این روزها به ابزار کاسبی برخی فرصت طلبان تبدیل شده است؟ چرا در برخی نقاط کشور یارگیری ها و انتصاب های فامیلی و دوستانه و ضد دولت را به نام اعتدال توجیه می کنند؟ آیا نظارتی بر کار این مدیران صورت می گیرد؟ مگر نه این که وزیر محترم کشور بارها تأکید کرده اند کلیه مدیران باید برنامه های دولت را قبول داشته باشد؟

 

✅  آقای روحانی: لطفا از برخی استاندارانتان بپرسید تاکنون چند انتصاب داشته اند؟ چند نیروی بومی بکارگیری شده اند؟ پس کو مدیران همسو با شما؟ کو مدیران همراه با شما؟ وقتی هر روز مقابل چشم فرزندان با دانش و آگاهی یک استان که این روزها اصلا دیده نمی شوند و یکی پس از دیگری حذف می شوند آشنایان آقای استاندار اندک اندک از راه می رسند صحبت از توسعه، یک طنز بیش نیست.

 

✅ آقای رئیس جمهور: کاش قبل از انتصاب برخی استاندارانتان، ابتدا واژه ی اعتدال را برایشان معنا می کردید تا امروز این همه بین نگاه شما و استانداران تان فاصله ایجاد نمی شد. امروز متأسفانه توسط برخی مدیران فرصت طلب شما، مشی اعتدال گم شده است. امروز خیلی ها هر روز مقابل چشم حامیان تان ارتقاء پیدا می کنند که در شب های پر التهاب انتخابات در ستاد رقیب مقابل تان تماما فریاد شده بودند و هر چه می خواستند می گفتند. مدیرانی که طومار هزار نفره را در حمایت از رقیب تان امضاء کرده بودند الحمدلله با تدبیر استاندار اعتدالی تان دوباره مدیر شده اند. تا صدایمان بلند شود قطعا خواهند گفت: «ساکت شما سهم خواهان، ظاهرا مفهوم اعتدال را نمی فهمید!»

 

✅آقای روحانی آیا کسانی که در دولت های آقایان خاتمی، احمدی نژاد و جنابعالی دارای پست های مدیریتی بالایی بوده اند و تمام هنرشان تثبیت موقعیتشان در این پست ها بوده، در دولت شما شایسته ارتقاء هستند؟ اصلا چنین افرادی تفکری هم دارند که بخواهند به شما و آن تفکر وفادار باشند؟ چگونه کسی که در دولت آقای خاتمی مدیر بوده بوده می تواند برنامه های دولت آقای احمدی نژاد را اجرا کند؟ چگونه مدیر آقای احمدی نژاد می تواند برنامه های دولت حضرتعالی را اجرا کند؟ جز این است که این مدیران شناگرانی ماهر در دریای سیاست هستند که به راحتی مظروف هر ظرفی می شوند. گویا این مدیران بی گمان فرزند منافع خودشان هستند؟!

 

✅ آقای رئیس جمهور:  آیا مفهوم اعتدال این است که شب اصولگرایان عزیز مشاورت باشند و صبح حامیان دولت را با نشست های صوری به سخره بگیری و بگذاری و بگذری ؟! آیا مفهوم اعتدال این است که برخی اطرافیان و دوستانت را اتوبوسی راهی یک استان محروم بکنی و برای دوستانت رزومه سازی کنی؟

 

✅آقای روحانی:آیا مفهوم اعتدال این است که یک شخص خودش در استان معیار اعتدال شود و وفاداری به خودش را جایگزین وفاداری به برنامه های دولت کند و دوستان عزیزش که اتفاقا ضد دولت هستند را یکی پس از دیگری ارتقاء بدهد و نیروهای غیربومی و ناآشنا با فرهنگ مردم را جایگزین نیروهای بومی توانمند و وفادار به مردم و دولت کند؟ آیا این جفا در حق شما و جفا به رأی ما مردم نیست؟

 

✅آقای روحانی اگر این سیاه کاری ها، اعتدال است ما اعتدالی نیستیم. ما افتخار می کنیم حامی شما باشیم ولی اعتدالی نباشیم. ما صاحب فکریم. حزب باد نیستیم. حزب بید نیستیم. ما در ۸ سال دولت قبل رنج ها کشیده ایم تا فکر و اندیشه مان را بی گزند نگهداریم حال در این آشفته بازار، سردرد گرفته ایم آقای روحانی، شما با این مدیران اعتدالی چه بر سرِ ما و باورهایمان آورده اید؟ اصلا گیح شده ایم!! امروز ببینید واژه ی زیبای اعتدال را چه کسانی به منفعت طلبی و انتصابات فامیلی و بکارگیری مخالفان شما و موافقان خود گره زده اند!!

 

✅ آقای روحانی باور کنید اگر رقیب شما رأی آورده بود ما این همه متهم و تحقیر نمی شدیم. اگر رقیب شما رأی آورده بود امروز برای گرانی تخم مرغ ما فحش نمی شنیدیم. اگر رقیب شما رأی آورده بود ما این قدر مظلوم نبودیم که امروز هستیم.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله