مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مجموعه خانه مطبوعات بیشتر اعضای آن را خبرنگاران تشکیل می دهند گفت: خانه مطبوعات در استان خراسان جنوبی باید جریان ساز رسانه ای باشد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛صبح امروز ١٠ خرداد ماه جاری جلسه هم اندیشی مدیر عامل و اعضاء هیئت مدیره خانه مطبوعات استان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان پیرامون برنامه های سال ٩٧ و ارائه کارهای پیشنهادی در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در این جلسه با بیان اینکه خانه مطبوعات امیدواریم بتواند برای اصحاب رسانه استان درسال جاری گام های موفقی برداشته و هدف اصلی خواسته ها،مطالبات به حق خانه مطبوعات جامع عمل بپوشاند بیان داشت:خانه مطبوعات باید برای خود چشم انداز و افق دید داشته باشد.

وی با بیان اینکه نباید برخی دیکر هم سو و هم طراز،خانه مطبوعات ادای رسانه ای در بیاورند،افزود: باید تنها خانه مطبوعات برای خبرنگاران گام بردارد و نباید دیگران از خلا های مختلف بیایند چرا که تنها مرجع رسمی و قانونی این امر برای خبرنگاران خانه مطبوعات می باشد.

احمد محبی با تاکید بر اینکه اعضای خانه مطبوعات باید بیش از گذشته برای جلب مشارکت و همراهی تمام فعالان عرصه مطبوعات استان برای رسیدن به اهداف متعالی و ماموریت های محوله اقدام کنند تصریح کرد: باید خانه مطبوعات خراسان جنوبی هویت پبدا کند موقعیت رسانه ای خود را پیگیر باشد و روی پای خود بایستد و با همراهی،همدلی و هم زبانی اتفاقات خوبی رقم بزند تا دیگران به خانه مطبوعات ما غبطه بخورند.

وی در پایان ضمن قدردانی از اقدام های صورت گرفته به اهمیت شناسایی خبرنگاران و ساماندهی آنها و افزایش آمار آنها برای عضویت در خانه مطبوعات تاکید کرد.

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی هم نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته با بیان اینکه در این مدت کمبودها،درخواست‌ها و چالش‌ها را بررسی کردیم گفت: از انتقادات و پیشنهادات خبرنگاران در خانه مطبوعات استفاده می‌کنیم و خدمات انجام شده برای اعضا را از طریق کانال و سایت به اطلاع همه می‌رسانیم

 

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله