ستاد برگزاری هفته پدافند غیر عامل در استان ” به ریاست خوش خبر ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی برگزار شد.
خوش خبر در این جلسه با اشاره به اهمیت نقش پدافند غیرعامل در مصون سازی کشور در مقابل هرگونه مخاطرات ، اظهار داشت : طبق فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی که می فرمایند برنامه های پدافند غیرعامل باید پیوسته و مستمر باشد ،‌ لازمه تاثیر گذاری اقدامات و برنامه های پدافند غیرعامل این است که برنامه های این حوزه باید دانش محور و اجتماع محور بوده و با شناسایی جامعه هدف و مخاطب با محتوایی آموزنده باشد و در تمام طول سال مستمر اجرا و ارزیابی شود .
?معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری در ادامه افزود : دستگاههای اجرایی باید در خصوص انعکاس برنامه های مثبت و اثرگذار خود در بخش پدافند غیرعامل فعال باشند ، و از ظرفیت فضای مجازی که بستر مناسبی برای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی اقدامات دستگاهها در حوزه پدافند غیرعامل است استفاده کنند .
?شایان ذکر است: مدیران استانی حاضر در جلسه نظرات خود را بیان کردند. هفته پدافند غیر عامل همزمان با سراسر کشور ، از تاریخ ۸ ام لغایت ۱۴ ام آبان ماه ” در استان برگزار می شود.