\\«مجید بیکی» \ در دیدار با مدیر صندوق کار آفرینی امید خراسان جنوبی، اظهار کرد: ظرفیت ها ی اشتغالزای روستاها باید شناسایی و بر این اساس به آن ها تسهیلات اعطا شود.

فرماندار نهبندان با بیان اینکه پراکنده کاری، می تواند به بزرگترین آفت در بخش اجرایی کشور تبدیل شود، گفت: لذا تمرکز بیشتر و منسجم تر بر یک طرح یا یک موضوع در هر روستا سبب اجرای مناسب طرح ها و شناسایی نقاط قوت و ضعف می گردد .
?بیکی با بیان اینکه جمعیت، وسعت و ظرفیت های شهرستان نهبندان پراکنده است، گفت: باید با تمرکز بر ظرفیت های بسیار زیاد و موجود هر روستا، نقاط قوت و ظرفیت ها تقویت شود.
?وی از جذب ۲ میلیارد تومان اعتبار اشتغالزایی از محل صندوق کارآفرینی امید تاکنون در شهرستان نهبندان خبر داد و گفت: این تسهیلات به طرح های اشتغازایی این شهرستان پرداخت شده و چند طرح جدید در مرحله بررسی است که جمعا به ۱۰ میلیارد تومان می رسد.
?«محمد زنگنه»، مدیر صندوق کار آفرینی امید خراسان جنوبی در این جلسه با بیان اینکه طرح های اشتغالزای شهرستان ها، باید بر اساس هدف باشد، افزود: برای اجرای طرح های اشتغالزا باید از موازی کاری پرهیز شود و همه تسهیلات باید در طرح های جامع به صورت هماهنگ و یکجا هزینه شود.
?مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید خراسان جنوبی افزود: به طرح های اشتغالزای خوب هر شهرستانی تسهیلات پرداخت می شود، چرا که تفاهم نامه های این صندوق با بنیاد برکت کمک شایان به اهداف ما خواهد بود.
?زنگنه درخواست کرد تا اطلاعات کامل و جامع از ظرفیت های شهرستان در اختیار صندوق کارآفرینی امید قرار بگیرد تا بر این اساس، مشکلات احصا شده و تسهیلات خوبی پرداخت شود، چرا که این صندوق آماده همکاری برای ایجاد اشتغال است.