استاندار خراسان جنوبی گفت: حوزه اطلاع‌ رسانی به افزایش تعامل و هم‌افزایی بیشتری نیاز دارد.

جواد قناعت روز شنبه در دیدار سخنگو و دبیر هیات دولت با فعالان فرهنگی، مردمی، رسانه‌ای و طلاب خراسان جنوبی اظهار کرد: در شورای اطلاع‌ رسانی استان اتفاقات خوبی رقم خورده و نسبت به گذشته اطلاع‌ رسانی خوبی در حال انجام است.

وی افزود: همچنان در مقابل حرکات و برنامه‌های دشمن با ضعف در حوزه رسانه‌ای و اطلاع‌ رسانی مواجه هستیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: در مقابل اقدامات فراوانی که دولت سیزدهم انجام می‌دهد انعکاس آن به مردم کافی و هنرمندانه نیست.

وی بیان کرد: در تقابل بین جمهوری اسلامی ایران و نظام سطله در محورهای مختلف شاهد عقب راندن دشمن هستیم اما در حوزه اطلاع‌ رسانی نتوانسته‌ایم دشمن را به عقب برانیم که نشان‌ می‌دهد دشمن در این زمینه قدرت بالایی دارد و ما نتوانسته‌ایم علی‌رغم همه تلاش‌ها خود را به‌روز و قوی کنیم.

قناعت افزود: امسال انتخابات بسیار مهم و حیاتی را پیش‌رو داریم و این اولین انتخابات در دولت سیزدهم و بعد از اغتشاشات سال گذشته است که با حمایت مردم به ویژه رهبری پیامبرگونه رهبر معظم انقلاب این اغتشاشات را پشت سر گذاشتیم.

وی با اشاره به اینکه رمز فتنه دشمن در انتخابات، کاهش مشارکت مردم است گفت: باید در حوزه اطلاع‌رسانی موضوع انتخابات جدی‌تر گرفته شود تا درصد مشارکت بسیار بالا باشد، با مشارکت بالای مردم امنیت پایدار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران رقم می خورد و قدرت چانه‌زنی نظام در عرصه‌های بین‌المللی افزایش می‌یابد.

قناعت تصریح کرد: رسالت رسانه‌ها جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است و باید در این زمینه به خوبی نقش آفرینی کنند.

“علی بهادری جهرمی” سخنگوی دولت صبح امروز (شنبه) با استقبال استاندار خراسان جنوبی وارد بیرجند شد و نشست با فعالان فرهنگی، مردمی، رسانه‌ای و طلاب استان، حضور در مراسم آغاز طرح مردمی کاشت درخت، نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه بیرجند، افتتاح نمایشگاه هفته پژوهش و نشست هم اندیشی با اساتید و روسای دانشگاه‌های خراسان جنوبی از برنامه‌های این سفر یک روزه است.