نوشته :هاشم بنی اسدی فعال سیاسی

باسلام وارادت

شاید خودتان در این مدت خدمت در این استان متوجه آن شده اید حامی دولت واصلاح طلب بودن در این استان کاری بسیار سخت وهزینه بر است..

هزینه ای که شاید پرداخت آن برای بسیاری غیر ممکن باشد.

هزینه اصلاح طلب بودن به حدی گسترده است که شاید بتوان مظلوم ترین جمعیت دراستان را حامیان دولتی نامیدکه حتی پس ازپیروزی در انتخابات هم در بعضی مجامع شجاعت بیان حامی بودن دولت را ندارند وآن راتکذیب میکنند.

عمق فاجعه در استان به حدی است که یک فعال رسانه ای حامی دولت در ایام انتخابات با انواع اتهامات از جبهه رقیب مواجه بود وپس از پیروزی در انتخابات باشکایت مسئولین همین دولت به دادگاه میرود که برای موفقیت آن انواع اتهامات را به جان خریده است…

اینجا اصلاح طلب بودن یا حامی دولت بودن به اندازه ای نفسگیر است که محدودجلسه استاندار محترم با حامیان دولتش به دلیل دلهره از عواقب آن در رسانه هاکمترین
انعکاس را دارد.

وهزاران سختی دیگر که مجال بیان نیست.

در دولتی که با خون دل های حامیانی به سرکار آمد که برای موفقیتش به هر دری زدند وهر تهمتی را شنیدند حداقل انتظار این بود جهت انتصاب های مهمی در استان از جمله انتصاب شخص استاندار حتی یک کلمه از خواسته های حامیانش را بشنود.ولی گوش های شنوا به سمت رقبا ومخالفین ما تیزتر وشنونده تر شده بود.

قطعا پس از چنین انتصابی کمترین گوش شنوا توسط فرد انتخاب شده به سمت این حامیان خواهد بود..

اما استاندار محترم تجربه در این استان ثابت کرده است همانطور که خود میدانید خدای نکرده کوچکترین خطا توسط حضرتعالی ویاران همکار شما بار آن روی بازوی حامیانی خواهد افتاد که نه در انتصاب خود شما دخالتی داشتند.ونه در تصمیمات و انتصابات این روزهای شما…

ولی به نظرمنطقی ترین وبهترین ونزدیکترین مسیر برای موفقیت شما وهمکارانتان نگاه وشنوایی بیشتر از افرادی هست که قطعا در روز حادثه حضورشان برای شما حیاتی خواهد بود..

به هر صورت چه بخواهید وچه نخواهید شما نماینده ی دولتی در استان هستید که درصورت عدم حمایت حامیانش درکل کشور امروز نه دکتر روحانی رئیس جمهور این مملکت بود ونه وزیر امروز وزیر ونه دکتر مروج الشریعه استاندار استان خراسان جنوبی..

آقای استاندار در این استان باران نمیبارد وسیلی سرازیر نمیشود ولی سیل های سیاسی تخرب کننده ای دارد که بعضی وقت ها تخریب آن برای سیاسیون هزاران برابر مخربتر از سیل های طبیعی است.

لذا به عنوان یک قطره از دریای حامیان دولت در استان از شما خواهشمندم قبل از سیل های احتمالی که نه زمانش مشخص است ونه مکانش پل هایی بسازید که در صورت سرازیری از این قبیل سیل ها بتوانید از رودخانه اش به سلامت بگذرید…

 

هاشم بنی اسدی فعال سیاسی

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله