مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با قدردانی از گروه های نمایشی شرکت کننده در چهاردهمین جشنواره تئاتر استان، عنوان کرد: با وجود شرایط سختی که جامعه درگیر آن شده و خصوصا فعالیت های گروهی را متاثر کرده است، هنرمندان تئاتر استان کوشیدند تا چراغ این هنر را روشن نگه داشته و آثار فاخری را تولید کنند.

، آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره استانی تئاتر خراسان جنوبی ساعت ۱۴:۳۰ دوشنبه اول دی ماه جاری در محل سالن گلبانگ برگزار شد.

ناصر نبی زاده در این مراسم ضمن گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار ، از جانفشانی های کادر درمان قدردانی کرد و گفت: هنرمندان استان نیز با استفاده از ابزارهای گوناگون، در کنار کادر درمان اقدام به ارائه تولیدات در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا کردند.

وی همچنین با قدردانی از گروه های نمایشی شرکت کننده در چهاردهمین جشنواره تئاتر استان، خاطرنشان کرد: با وجود شرایط سختی که جامعه درگیر آن شده و خصوصا فعالیت های گروهی را متاثر کرده است، هنرمندان تئاتر استان کوشیدند تا چراغ این هنر را روشن نگه داشته و آثار فاخری را تولید کنند.

به گفته وی اگرچه لذت تئاتر، لذت بودن در صحنه نمایش است، اما امیدواریم به زودی با رفع بیماری شاهد شور و اشتیاق و حضور هنرمندان تئاتر و مردم در سالن های نمایش باشیم.

شایان ذکر است آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره استانی تئاتر خراسان جنوبی با هدف قدردانی از زحمات کادر درمان، به صورت مجازی و از طریق صفحه اینستاگرامی birjand.theater برگزار شد.