سردار قاسمی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته بیرجند با اشارهبسیج،الگویی برای جهان اسلام به اینکه بسیج بزرگترین،کارآمدترین تشکلی است که به فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شده است گفت:سالهاست بسیج مردمی در جهان اسلام گسترش یافته و امروز اثراتش را می توان به خوبی دید.

وی افزود:  در ۴۰ سالی که از تشکیل بسیج این نهاد مقدس می گذارد،هر کجا که نیاز بوده ،بسیجیان در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اند.

فرمانده سپاه انصار الرضای استان با اشاره به اینکه بسیجیان خادم ولایت هستند و پیشرفت کشور را در اطاعت از رهبر معظم انقلاب می دانند، گفت:بسیجیان آماده همکاری با دولت و بخش خصوصی برای پیشرفت کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه بسیج همیشه در زمینه های خدمت رسانی،دفاعی،امنیتی و تربیتی پیشتاز بوده است گفت:نمونه اش را می توان در خدمت رسانی گروهای جهادی در سیل و زلزله های اخیر به خوبی دید.

فرمانده سپاه انصار الرضای استان  با اشاره به اغتشاشات اخیر در برخی شهر ها گفت:بسیجیان همیشه در اینگونه حوداث،با اقتدار و بصورت غیر مسلحانه و کارهای فرهنگی، در کنار دیگر نیروهای مسلح فتنه ها را مهار کرده اند.

سردار قاسمی با اشاره به اینکه عده ای برای پیشرفت کشور به کشورهای دیگر بسته اند گفت:دشمن هدفش دشمنی  براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و اینگونه افراد باید بدانند تنها راه پیشرفت کشور توجه و تکیه بر ظرفیتهای درون است.

وی با اشاره به اینکه برای آنکه به دشمنان وابسته نباشیم باید همه متحد باشیم گفت: ایران اسلامی به هیچ کشوری تجاورز نخواهد کرد،اما در صورت تجاوز کشورهای دیگر،آنها را پشیمان خواهد کرد.

فرمانده سپاه انصار الرضای استان با اشاره به تجمعات مردم پی از اصلاح قیمت بنزین گفت:مردم ایران زمانی که دیدند ،اشرار با سلاح گرم و سرد قصد سوء استفاده بر علیه نظام را دارند،راه خود را از آنها جدا کردند که جای تقدیر دارد.

سردار قاسمی با تشکر از مردم خراسان جنوبی گفت:مردم بصیر استان،ضمن بیان خواسته های خود ، با حافظان امنیت نیز همکاری کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.