#خبر_و_هنر

#خراسان_جنوبی

#khabar_va_honar

#southern_Khorasan

#Birjand

#khabarvahonar

#خبر_و_هنر #خبروهنر

#خبر_هنر #خبر #اخبار #هنر #فرهنگ

#بیرجند #قاین #طبس #فردوس #سرایان #نهبندان #خوسف #بشرویه #زیرکوه #درمیان #سربیشه

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس باعث ناامیدی و عقب‌نشینی دشمنان اسلام و انقلاب می‌شود.

سردار محمدرضا مهدوی روز جمعه در حاشیه راهپیمایی روز قدس در شهر بیرجند به خبرنگار ایرنا گفت: همان گونه که رژیم غاصب اسرائیل خودش می‌داند امروز روز اضمحلال آن است، هرچه حضور مردم در صحنه بیشتر باشد، قطعا در اینکه دشمن به اضمحلال بیشتر نزدیک شود، موثر خواهد بود.

وی افزود: حضور مردم از ابتدای انقلاب تاکنون در تمامی صحنه‌ها پررنگ بوده و علیرغم فشارهای استکبار جهانی و سرسپردگان داخلی که در پی این هستند حضور مردم را کمرنگ نشان دهند اما به لطف خداوند متعال و بصیرت بالای مردم در جاهایی که نیاز بوده مردم حضور داشته باشند، حضور حداکثری را بویژه در خراسان جنوبی به ثبت رساندند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: این حضور پرشور قشرهای مختلف مردم و جوانان پیامی برای مسوولان است که باید قدر این مردم را بدانند و در خدمتگزاری به آنان جدی‌تر و محکم‌تر پای کار باشند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر بیرجند از ساعت ۱۰:۳۰ امروز همزمان با سراسر کشور و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از میدان شهدا آغاز شد.

قشرهای مختلف مردم مسیر میدان شهدا، میدان ابوذر، خیابان ارتش، بلوار پاسداران به سمت مسجد امام حسین (ع) را طی می‌کنند و استاندار خراسان جنوبی سخنران مراسم روز قدس در بیرجند است.

این مراسم پس از ۲ سال برگزاری راهپیمایی روز قدس به‌صورت خودرویی و مجازی، در بیش از ۳۰ نقطه شهری و روستاهای بزرگ خراسان جنوبی با حضور پرشور مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.