نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: امروز رویش‌های انقلاب اسلامی شما جوانان هستید که محکم پای آرمان‌های نظام و رهبری ایستادید.
حجت الاسلام و المسلین  سید علیرضا عبادی، امروز ۱۰ شهریور، در جمع دانشجویان شرکت کننده در دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در مسئله خودشناسی و انسان شناسی و معرفت نفس انسان با مابقی اجناس خلائق مشترکاتی دارد و در این بین بیش از همه با حیوانات مشترکات دارد.
وی افزود: یکی از تفاوت‌هایی که خداوند در انسان قرار داده است این است که انسان انگیزه رشد به خصوص در سنین جوانی دارد.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه جوانی فرصت بسیار خوبی برای رشد کمال و سیر الی الله است، اظهار کرد: مهم ترین فرصت عمر برای سیر الی الله کمال جوانی است.
عبادی با اشاره به اینکه جوان انگیزه حق طلبی دارد و لذا ایده آل فکر می‌کند، تصریح کرد: برخی از افراد دنیا را بر وجدان الهی ترجیح می‌دهند که نمونه‌هایی از این امر در تاریخ زیاد داریم.
وی اظهار کرد: انسان بر سر دو راهی انتخاب حق و باطل می‌تواند حق را انتخاب کند چراکه او ذاتا حق طلب است، حتی اگر اجداد آن‌ها فاسد بوده باشند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: کسانی که براساس منافع سیاسی دنبال مسائل دنیوی می‌روند، شاید شعارشان اسلام باشد اما در حقیقت آنها تنها شعار می‌دهند.
عبادی با بیان اینکه لذتی که حق پرستی برای انسان دارد هواپرستی ندارد، افزود: راه عدل و انسانیت برای همه انسانها باز است و لذا این انسان است که راه خود را انتخاب می‌کند.
وی بیان کرد: شهدای زیادی در جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب در درگیری اسلام با کفر به شهادت رسیدند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز رویش‌های انقلاب اسلامی شما جوانان هستید که محکم پای آرمان‌های نظام و رهبری ایستادید.
عبادی با بیان اینکه سمبل حق طلبی در جهان اربعین حسینی است که مسلمان و غیر مسلمان در آن شرکت می‌کنند، یادآور شد: ما از فتنه نمی‌ترسیم چراکه در آخرالزمان فتنه‌های بسیاری رخ می‌دهد، دنیا دچار تحول شده و آرمان‌های عدالت طلبی محقق خواهد شد.

۰ ۰ votes
امتیازدهی به مقاله