فرماندار نهبندان در نشست صمیمی با جوانان ، مربیان و ورزشکاران شهرستان نهبندان : برای توسعه شهرستان نیازمند مشارکت جدی آحاد جامعه هستیم .
نشست صمیمی فرماندار با جمع کثیری از جوانان ، مربیان و ورزشکاران شهرستان دیشب در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
در این نشست صمیمی بیکی فرماندار شهرستان ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد مبارک پیامبر اکرم (ص) اظهار نمود : جوانان امروز باید منشاء ایجاد توسعه در کشور باشند و در حال حاضر شاهد حضور جوانان در تمام عرصه‌های مختلف بالاخص حوزه های اجتماعی و چه در عرصه های مدیریتی کل کشور نسبت به گذشته هستیم و افزایش چشمگیری داشته است.
وی اشاره کرد : در بیانیه گام دوم انقلاب برای پیشرفت در بخش‌های مختلف نگاه ویژه‌ای به استفاده از ظرفیت وجود دارد که نیازمند مشارکت جدی شما هستیم .
نماینده عالی دولت در شهرستان خاطرنشان کرد : فعالیت ورزشی جوانان نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی ، پر کردن اوقات فراغت و سلامتی و تندرستی دارد.
فرماندار نهبندان عنوان کرد : در شهرستان در برخی موضوعات و تعاملات باید به یک درک مشترک نسبت به وظایفمان برسیم و با مشارکت گام‌های اساسی و مناسبی در جهت ارتقاء حوزه های ورزشی شهرستان برداریم.
بیکی افزود: با توجه به اینکه اقدامات مناسبی در شهرستان در تمام حوزه ها به ویژه ورزش و جوانان شاهد هستیم باید قوی‌تر عمل نموده و این می‌طلبد که اداره ورزش و جوانان شهرستان با جدیت بیشتری نسبت به این موضوعات اقدام نماید.
فرماندار نهبندان ادامه داد : کارهای بسیار خوبی در شهرستان نهبندان شروع شده است که در آینده شاهد نتایج مناسبی خواهیم بود.

بیکی‌ گفت : نیازمند پیگیری جدی به ویژه در بخش هیئت‌های ورزشی هستیم البته اعتبارات در این بخش نسبت به سال گذشته افزایش داشته که در حوزه زیرساخت های ورزشی در سال جاری نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش لحاظ کرده ایم.
وی گفت : با همکاری بنیاد برکت در آینده‌ای نزدیک شاهد اقدامات مناسبی در جهت ایجاد چمن مصنوعی در شهرستان خواهیم بود.
فرماندار نهبندان افزود : برای سرعت دادن به امورات در این بخش باید نسبت به تشکیل مجمع خیرین ورزشی اقدام گردد.
بیکی گفت : با توجه به اینکه در شهرستان نهبندان در حوزه های ورزشی جوانان استعداد های خوبی داریم پیشنهاد می شود پیگیر یک سازمان مردم نهاد بوده تا بتوانیم از این‌طریق گامها و اقدامات خوبی برای ورزش شهرستان برداریم.
فرماندار نهبندان در پایان گفت : به جهت پیگیری مشکلات مطرح شده حتماً از ظرفیت مدیرکل ورزش و جوانان و دعوتی که از ایشان صورت خواهد گرفت در این راستا استفاده خواهیم کرد.
? در ابتدای این‌ جلسه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گزارشی از اهم اقدامات و فعالیت‌های انجام شده در حوزه ورزش و جوانان ارائه نمود و سپس قریب به ۱۵ نفر از جوانان و ورزشکاران و هیئت های ورزشی به بیان موضوعات و مشکلاتشان پرداختند.