امنیت امروز ما به برکت خون شهداست واگر پایمردی شهیدان و ایستادگی و مقاومت رزمندگان دوران دفاع مقدس نبود قطعا آرامش امروز را نداشتیم.

جوانان ما امروز باید درس ایستادگی ومقاومت و از خود گذشتگی را از شهدا یاد بگیرند و سر تعظیم پر برابر دشمن فرود نیاورند.

این را همه باید بدانند که هرجا به استکبار افتخار کردند جز وعده های توخالی چیزی ندیدند وهرجا دربرابر استکبار ایستادگی و مقاومت کردند همچون ایران جایگاه رفیعی را دارند.

یادمان نرود که در دوران دفاع مقدس کشورها و ملت های زیادی علیه ایران دست در دست هم دادند ولی به همت و رشادت جوانان ما نگذاشتیم ذره ای از خاک وطن به دست دشمن بیفتد.

دلیل این بود که به همت جوانان و ایمان جوانان وپایمردی شهیدان وایثارگری رزمندگان عزت و سربلندی را خداوند به ما داد وجوانان ما را خداوند عزیز کرد.

دشمن که از همه راهها ورود کرد تا به ملت ما ضربه بزند و نتوانست و امروز در تلاش است که هویت مارا از ما بگیرد وبا آسیب های اجتماعی که طراحی کرده است جوانان و نوجوانان ما را نشانه گرفته است وباید مراقب بود و مسجد یکی از راههای تقویت بالابردن ایمان و تقویت روحیه معنوی جوانان است.

باید مساجد و پایگاههای بسیج تقویت شوند و نقشه راه موفقیت جوانان ما در مسجد وحول محور بسیج وپایگاههای بسیج است که با فعال کردن مسجد، جوانان واکسینه خواهند شد وچراغ راه برای ما روشن خواهد ماند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور