مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه امنیت زیر بنای توسعه کشور است، گفت: جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی بدون حفظ آرامش، امنیت و وحدت در کشور محقق نمی‌شود.

مرتضی ذاکریان، ر در دیدار مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت اقتصاد در استان با فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی به مناسبت هفته فراجا با تبریک هفته فراجا به فرمانده انتظامی استان و تمامی خدمتگزاران آن بیان کرد: نیروهای انتظامی در همه شئونات زندگی مردم اعم از برقراری امنیت، رشد و توسعه اقتصادی و در رسیدگی به امورات جاری مردم اثرگذار هستند.

وی با بیان اینکه در حوادث اخیر به نیروهای انتظامی ظلم شد، بیان داشت: جان بر کفان همیشه در صحنه نیروی انتظامی، مظلومان امنیت و آرامش جامعه هستند که قدردان زحمات آنها هستیم.

ذاکریان بیان کرد: بدون امنیت، زندگی و آرامش مردم به مخاطره می‌افتد از این رو تقویت و حمایت از کارکنان خدوم انتظامی موجب ارتقای امنیت و آرامش است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: حفظ وحدت، نیاز اساسی کشور در برهه حساس کنونی است، تصریح کرد: وحدت لازمه پیشرفت و توسعه است.

سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی نیز با تشکر از حضور مدیران اقتصادی استان در جمع سربازان ولایت بیان کرد: با فعالیت ۸ پلیس تخصصی و رده‌های پشتیبانی در حال ارائه خدمت به مردم هستیم.

وی با بیان اینکه روزانه ۶۶۰ تماس مردمی فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ را عملیاتی می‌کنیم، افزود: این نشان از اعتماد مردم به پلیس است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز مسائل اقتصادی حرف اول را می‌زند، بیان کرد: باید همه دست به دست هم دهیم تا دغدغه‌ها و مشکلات اقتصادی مردم کمتر شود.

فرشید با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص نیروی انتظامی بیان کرد: اگر پلیس تضعیف شود یعنی مردم در مقابل خلاف‌کاران خلع سلاح شده‌اند.

وی به آمار یک سال گذشته تصادفات استان نیز اشاره کرد و افزود: طی یک سال گذشته ۱۳ هزار و ۶۰۰ تصادف خسارتی، فوتی و جرحی در استان رخ داده است که در این تصادفات ۳۱ نفر در شهرهای استان و ۲۷۱ نفر در جاده‌ها جان خود را از دست داده‌اند.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور