فرماندار نهبندان در جلسه شورای فرهنگی و فضای مجازی:
کارگروه تولید محتوا فضای مجازی از ضروریات است.

مجید بیکی فرماندار نهبندان در جلسه شورای فرهنگی و فضای مجازی عنوان کرد: فعالیت های حوزه فرهنگی نیاز به یک شناخت دقیق تر و‌ کنجکاوی بسیار زیاد از سوی کسانی است که در حوزه فرهنگی می خواهند فعالیت داشته باشند.

? وی افزود: فضای مجازی ظرفیت بسیار خوبی در حوزه اطلاع رسانی در اختیار جامعه گذاشته است که باید استفاده بهینه از آن صورت گیرد.

? فرماندار نهبندان اضافه کرد: کارگروه تولید محتوا در فضای مجازی در شهرستان نهبندان تشکیل گردد و با تشکیل اعضا از ظرفیت های مختلف و از طریق رسانه تولید محتوا کنند.

? فرماندار نهبندان افزود: موضوع تبلیغات اسلامی در شهرستان باید عمومی شود و مردم نیز در جریان آن قرار بگیرند.

? وی در پایان عنوان کرد: تفاهم نامه ای بین وزارت کشور و سازمان تبلیغات کشور در حوزه تبلیغات و فعالیت های قرآنی، منعقد گردیده که مجموعه بخشداری ها و دهیاری ها آمادگی همکاری را دارند.

?حجت الاسلام رضای مدیرکل تبلیغات استان خراسان جنوبی در این جلسه عنوان نمود: هر چه حوزه فرهنگ تقویت گردد برکات آن در کشور و شهرستان نمایان تر خواهد گشت.

?وی در ادامه اشاره کرد که حوزه علمیه شهرستان باید مورد توجه و تقویت گردد و ادامه داد که با کمک مجوعه آموزش و پرورش شهرستان شناسایی افراد مستعد شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

?مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خراسان جنوبی عنوان داشت: از روحانیون شهرستان خواسته می شود که علاوه بر پرداختن به موضوعات فرهنگی پرداختن به موضوعات اجتماعی را هم حتما در دستور کار قرار داده و به این موضوعات حتما توجه ویژه‌ای داشته باشند.
?وی ضمن تاکید بر تقویت علمی و آموزشی روحانیون گفت که هیات اندیش ورز در شهرستان تشکیل و از جوانان هیاتی و با استعداد شهرستان حتما استفاده و مورد توجه قرار گیرد.

?خزاعی امام جمعه نهبندان در این جلسه عنوان داشت: موضوعات فرهنگی باید مورد توجه همه مسئولین نظام قرار گیرد و در شهرستان باید اهتمام جدی و برنامه‌ریزی مناسبی در این جهت صورت گیرد.
?وی ادامه داد که حتما کارگروه فضای مجازی انجام شود و با برنامه ریزی مناسب بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.