معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری شب شعری به مناسبت ۲۷ شهریورماه ، روز شعر و ادب فارسی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، محمود رمضانی با بیان این که “عاشورا، محرم، دفاع مقدس و همچنین بزرگداشت استاد شهریار” از جمله موضوعات این شب شعر است، ادامه داد: مراسم ۲۷ شهریورماه ساعت ۸ شب در محل موسسه عرفان برگزار خواهد شد.

وی به حضور و شعرخوانی ۱۰ نفر از شاعران استان در این مراسم اشاره کرد و گفت: یکی از شاعران پیشکسوت استان نیز در این مراسم مورد قدردانی قرار خواهد گرفت.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به پخش کلیپی از سخنان مقام معظم رهبری درباره شعر و ادب و کلیپ دیگری درخصوص استاد شهریار در این مراسم اشاره کرد و گفت: تقدیر از سیده کیانا اسلامی، پذیرفته شده در طرح پویش ملی کتابخوانی در خانه ، از دیگر برنامه های این مراسم است.

رمضانی با بیان این که از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۴ شب شعر به صورت مجازی برگزار شده است، اضافه کرد: این اولین شب شعری است که به صورت حضوری و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در سال جاری برگزار می شود.

گفتنی است همزمان با برگزاری شب شعر، علاقه مندان می توانند مراسم را به صورت زنده از طریق صفحه موسسه عرفان در اینستاگرام نیز مشاهده کنند.