مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در برنامه زنده تلویزیونی شب های زعفرانی از همکاری مردم و همیاری مسئولین علی الخصوص مجموعه استانداری در دوران افت فشار گاز تقدیر کرد.

، رحمان محمودی در برنامه زنده تلویزیونی شب های زعفرانی گفت: همیاری مردم، همکاری مسئولین و همراهی خدمتگزاران شرکت گاز استان، سه ضلع یک مثلث بودند که مانع از قطع گاز در فشار زیر ۵۰ PSI در استان شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان در ادامه تصریح کرد: با توجه به برودت بی سابقه هوا و افزایش مصرف، شاهد کاهش محسوس فشار گاز بودیم ولی طراحی صحیح شبکه گازرسانی در استان و تغییرات آرایش شیرها، رسیدگی به ایستگاه ها در زمان افت فشار گاز مانع از قطع گاز خانگی در استان شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری صدا و سیما و رسانه های استان در دوران افت فشار گاز ، جهت دعوت از مردم برای صرفه جویی در مصرف گاز افزود: بدون شک حضور مداوم و پیگیری های مستمر استاندار خراسان جنوبی و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در شرکت گاز استان موجب پشت گرمی کارکنان و مدیریت مطلوب جهت گذر از این دوران بود.

محمودی ضمن پوزش از واحدهای تولیدی و برخی از اصناف به دلیل قطع گاز گفت: برای پایداری شبکه گازرسانی در بخش خانگی، مجبور به قطع گاز برخی از واحدهای تجاری شدیم و ضمن تقدیر از همکاری و صبوری این قشر بابت قطع گاز واحدهای ایشان پوزش می طلبیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی همچنین ضمن اشاره به خط انتقال ۳۶ اینچ دوراهی دشتک زابل به سربیشه گفت: با پیگیری های دکتر قناعت استاندار معزز خراسان جنوبی اجرای این خط ضمن پایداری بیشتر شبکه در موارد غیرقابل پیشبینی، امکان استقرار صنایع استراتژیک و بزرگ در استان فراهم خواهد شد و توسعه پایدار استان و رونق اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

محمودی در خاتمه از پیگیری های استاندار معزز، معاون امور عمرانی استانداری و عضو کمیسیون انرژی مجلس و نماینده شریف مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

نویسنده ،خبرنگار و سردبیر: ا .حسن پور